kan je een vrachtwagen besturen en heb je dikke kop?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze hadden mij ook gevraagt om mee te spelen, maar ik hou het bij Amerika
ja, dat zeg ikquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:26 schreef the_legend_killer het volgende:
acteur/muzikant en in mijn vrije tijd pliesie man
ja, maar weet je hoe klein johquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:43 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Que? Een hokje? Gewoon een slaapkamer hoor
Je hebt het hier wel over zijn huis hequote:
nee, ik heb een kamer van 20 m2, maar die kamer in puberruil past net een bed in zo'n beetjequote:Op zaterdag 1 april 2006 17:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Je hebt het hier wel over zijn huis he. Doe ff normaal man. jij hebt zeker een luxe villa
weet wel hoe je aan het geld komt.
www.uitzendinggemist.nlquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:47 schreef tonks het volgende:
Godverdomme, weer een aflevering gemist
Vond je? Die vond ik juist wat realistischer ingesteld dan dat andere meisje en ze doet aan hockeyquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:22 schreef tonks het volgende:
Ik vond dat kakmeisje zo'n stom mokkel.
En van dat 'slapen op hokjes' valt echt wel mee hoor.
quote:Die hokjes viel op zich wel mee, maar een van de slaapkamers was een soort van kast. Het bed paste er net in...
Oh, okay. Maar hoeveel kinderen wonen er nu nog thuis dan? Een stuk of 7?quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:35 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Eeuh not exactly .. daar achter zit nog een stuk dat je niet op tv zag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |