Ach, wel goed van die vader. Zo zouden er meer moeten zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:17 schreef ScienceFriction het volgende:
Die vader.... lijkt wel een zwakzinnige zoals hij loopt....
"z'n centjes..."
Zo'n hardcore vmbo zwakstroom-doosquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:28 schreef ScienceFriction het volgende:
volgende week.... jesus... die hollandse "stoere" whatever...
Prachtige omschrijvingquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:40 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zo'n hardcore vmbo zwakstroom-doos![]()
We zullen er volgende week achter komen of het kloptquote:
Heb ik die gemist of komt die aflevering nog?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:40 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Komt die aflevering morgen of heb ik 'm gemist?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:40 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je hoeft het je niet 2x af te vragen hoor, de uitzending komt morgenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Komt die aflevering morgen of heb ik 'm gemist?![]()
Ja ik was op school en zag niet dat ie was gepost..quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:26 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je hoeft het je niet 2x af te vragen hoor, de uitzending komt morgen![]()
hey je hebt mn avatar gejat!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:24 schreef anisubs het volgende:
Leuk! Ik kijk er elke week naar.
jep, helemaal, maar wel zon raar piepetje om de minuutquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:09 schreef jmac het volgende:
[..]
Leuke spontane grappige meid is 't wel die Vlaamse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |