goeie rekenmachine heb jijquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:55 schreef Frollo het volgende:
Dat is dus 119x gemiddeld!
De dames doen vaak elkaars haar, sommigen beginnen maar alvast aan hun lunch, en anderen kijken naar het bord, maar luisteren mp3 op oorlogssterkte.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:55 schreef Mobster273 het volgende:
dat zijn ook vaak de leraren die geen orde kunnen houden in de klas...
hallo frollo.....quote:
K heb iets opgevangen over politieke barrieres, barrieremodel, en besluitvorming.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:57 schreef Mike1964 het volgende:
En alles wat hij rondom de uhs zei heb je gemist?
mons dusquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:58 schreef thedude0 het volgende:
docent nederlands spreekt de e in "ens" en "end" als een o uit. spastisch mens.
Verkeerd gelezen, foutjequote:
mwoahhh...niet echt boeiende kost zo te horen. Ja dan moet je toch iets doen om je te vermaken he? En geloof me, docenten vermaken zich zelf ook wel eens met dit soort spelletjes hoor....quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:59 schreef destrovel het volgende:
[..]
K heb iets opgevangen over politieke barrieres, barrieremodel, en besluitvorming.
Dat vond ik wel genoeg.
Die post zal ik maar met 1 hele grote korrel zout nemen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:02 schreef Robinho90 het volgende:
ik heb zo'n leraar die kwijlt je meteen onder![]()
dus er is nooit iemand die wat vraagt...
ik weet nog dat ze met paraplu's en regenpakken het lokaal in gingen![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:58 schreef thedude0 het volgende:
docent nederlands spreekt de e in "ens" en "end" als een o uit. spastisch mens.
niks, sarcastische manier om TS er op te wijzen dat ik het niet tegen hem hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |