om hem snel weg te halen whatever?quote:
no offense maar euhquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:38 schreef prupke het volgende:
roept iets over lontje en lange teentjes
mensch zet die foteau gewoon terug en mekker niet
ik zeek niet en ik ga ook niet zeiken .....
* Puckzzz trapt afquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eén user met commentaar en je vindt dat al zeiken? Pas maar op dan morgenochtend.
Euhhh..hmmmm. Ja, al heeel lang, exact 1 jaarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:35 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Wauw! Dankjewel!![]()
Leuk om dat eens te horen van iemand die wat meer bezig is met fotografie.
[..]
quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Euhhh..hmmmm. Ja, al heeel lang, exact 1 jaar![]()
![]()
Beetje rustig he, ben eigenlijk ook nog maar een newbie, dalijk ga ik naast mijn schoenen lopen![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Hmaster ziet het verschil niet meer tussen nette en bitchy post![]()
Goed, nu weer ontopic he![]()
![]()
Anders zet ik er wel 1 neer van An24quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
jij wilde mij niet meer horen...
Post jij es een nieuwe zelfp... kan ik eens je bitsieheid beoordelen..![]()
![]()
Dat is ie niet meer Zelf maar protret... ;') Tenzij jij foto's van An24 hebt gekregen via msn..quote:
Volgens mij doet zij niet aan msnquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat is ie niet meer Zelf maar protret... ;') Tenzij jij foto's van An24 hebt gekregen via msn..
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:44 schreef An24 het volgende:
Okay, Hmaster, speciaal op aanvraag
Tis een oudje en fototechnisch niet bepaald zuiver, maar zelfportretje is het wel...met mijn achternichtje trouwens..
[afbeelding]
En nu gaat An maar eens wat nieuws bedenken voor een zelfportretje![]()
Zijn er 3 he. Je vergeet er 1quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
An24, wat een schattige foto.
![]()
Zie je wel, alle beide miepsen hier op Fot die zich een Bits noemen of vinden dat ze dat zijn, Zijn juist cute en schattig.![]()
![]()
Mooi haar en lekkere kaaklijn. Fototechnisch inderdaad niet bijzonder wel wel een lekkere fotoquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:44 schreef An24 het volgende:
[afbeelding]
En nu gaat An maar eens wat nieuws bedenken voor een zelfportretje![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:51 schreef Subhuman het volgende:
En voor slowchat hebben we het slowchattopic.
Juist. Ik heb ze naar photobucket gezonden, ze zijn nu wat kleiner. Als het niet goed is (groter willen zien of niet kunnen zien) dan lees ik het wel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Photobucket gebruiken.... Imageshack heeft Fok geblokkeerd, dus het werkt hier niet.
trouwens, foto 2 vond ik de mooiste (kon er net als RonaldV 2 niet zien), mooie vormen met je haar en blik omhoog... je zou em nog een keer kunnen maken met wat verschillende blikken...
ik gebruik altijd http:xs.to die resizen je foto nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Juist. Ik heb ze naar photobucket gezonden, ze zijn nu wat kleiner. Als het niet goed is (groter willen zien of niet kunnen zien) dan lees ik het wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |