Groot gedeelte van de ruis lijkt wel het resultaat van compressie (veel jpeg artefacten)quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:30 schreef Astridj0h het volgende:
[afbeelding]
Ik snap de ruis niet helemaal (iso waarde stond goed en het is wel een crop, maar niet zodanig dat er zoveel ruis in zou moeten zitten..)
En ik vind het zo ontzettend lastig daar te gaan zitten waar de focus ligt! (zo zonder afstandsbediening...)
Tadaaaa!quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik gebruik altijd http:xs.to die resizen je foto niet
Toffe plaat. Ik hou hier wel van. Mysterieusquote:
Verhoog het niveau, en laat je eigen portret zien.quote:
Reageer dan niet zegquote:
djezus wat een lange tenenquote:Op zondag 2 april 2006 00:15 schreef Elefes het volgende:
[..]
Reageer dan niet zeg
Eerst je foto laten zien, dan na één reactie 'm weer weghalen en lopen zeuren..
Sorry, maar post een foto of zeg iets zinnigs, of zeg anders niets
Gister snel je post intrekken was ook humor dus?quote:Op zondag 2 april 2006 00:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
djezus wat een lange tenen
humor mag ook niet meer tegenwoordig?
ieuwwww
Je zet er een "quote:Op zondag 2 april 2006 00:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
djezus wat een lange tenen
humor mag ook niet meer tegenwoordig?
ieuwwww
Ik vind dit wel een leuke foto trouwens, lekker ruigquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:36 schreef CrazyCharlie het volgende:
Heb mezelf ook eens geprobeerd op de foto te zetten..
Geen idee waar je allemaal op moet letten.....
[afbeelding]
je blik is moeiloijk en verre van stoer als dat de bedoeling wasquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:36 schreef CrazyCharlie het volgende:
Heb mezelf ook eens geprobeerd op de foto te zetten..
Geen idee waar je allemaal op moet letten.....
[afbeelding]
dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op zondag 2 april 2006 13:17 schreef CrazyCharlie het volgende:
Puckzz, kun je een voorbeeld laten zien van hoe jij deze foto bewerkt zou hebben?
heb je geen origineel nodig?quote:Op zondag 2 april 2006 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dacht dat je het nooit zou vragen
*PS aanzwengelt*
dat zeg ik, ik sta bekend om mijn harde contrastenquote:Op zondag 2 april 2006 13:58 schreef Astridj0h het volgende:
Puckzzz vind deze bewerking iets over de top, mn het feit dat linkerdeel (voor de kijkers) nu wegvalt/niet meer omlijnt is. Toch heeft je manier van werken wel iets, kun je ook voor medefokkers uit leggen wat je manier van werken bij dit soort 'contrast' foto's is?
En meteen nog maar een archiefje..
[afbeelding]
Dat kan die foto goed hebben.quote:Op zondag 2 april 2006 15:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dacht al dat ik teveel contrast had gebruikt
Haha, dat komt bekend voor. En dat zonder vallen en struikelen? Bij mij hadden daar leuke plaatjes van gemaakt moeten worden.quote:Op zondag 2 april 2006 15:08 schreef Dawnbreaker het volgende:
was verdomd moeilijk om schepte goed te krijgen... eerst gitaar neergezet.. toen daarop gefocus.. zelfontspanner aangezet en toen snel gaan zitten
Je lijkt bijna op die pop helden uit de 60er jarenquote:Op zondag 2 april 2006 15:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
Eerste poging zelfportret op een luie zondagmiddag met mn hare zoals ik uit bed stapte...
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor je eerste poging zijn ze heel goed gelukt.quote:Op zondag 2 april 2006 15:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
Eerste poging zelfportret op een luie zondagmiddag met mn hare zoals ik uit bed stapte...
[afbeelding]
[afbeelding]
uhuh. Daar dacht ik dus ook meteen aan. Zou degene die de foto gemaakt heeft bekend zijn met dat portret? (of zich er misschien zelfs bewust door hebben laten inspireren?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:18 schreef MrBean het volgende:
1 lijkt op dat zelfportret van Rembrandt.
[afbeelding]
Leuk. Aparte beelden, dat mag ik welquote:Op donderdag 6 april 2006 07:53 schreef Rvber het volgende:
Bewerkte zelfportretten, gisteravond gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Kleurquote:Op woensdag 12 april 2006 12:30 schreef eer-ik het volgende:
That'll be me
Ik vond men haar er wel mooi uitkomen zo
[afbeelding]
[afbeelding]
evt in zwartwit, maar die vin'k wat minder mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |