www.tinypic.comquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:08 schreef mizix het volgende:
Ik probeer even mee te doen..
De 2e foto is mooiquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:08 schreef mizix het volgende:
Ik probeer even mee te doen..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wow, zitten leuke platen bij....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:17 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ben nog maar een beginnerling met een simpel Aldi-cameraatje.. maar ik wil zo graag mee doen!
ik durf nog niet zo goed mensen te vragen of ze model voor mij willen staan, dus ik heb vrij veel foto's van mijzelf.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke foto's, zeker als je in aanmerking neemt dat ze van een Aldi-camera afkomen. Jammer alleen dat ze op Imageshack staan, twee van de foto's laden bij mij het beruchte kikkertje.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:17 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ben nog maar een beginnerling met een simpel Aldi-cameraatje.. maar ik wil zo graag mee doen!
ik durf nog niet zo goed mensen te vragen of ze model voor mij willen staan, dus ik heb vrij veel foto's van mijzelf.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wauw! Dankjewel!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Wow, zitten leuke platen bij....
1: vind ik mooi onschuldig. En mooie schaduwen.
2: oogt een beetje engje kijkt een beetje "psychoterig", ook harde flits
3: kunstwerk! moest even kijken hoe het in elkaar zat, maakt me nieuwsgierig. Misschien kan je hem nog iets lichter maken?
4: gewoon lekker. Vrolijk en een leuke compositie
5:mooi!
Ik ga voor mijn verjaardag een goede camera vragen, alleen moet ik even wat research doen welke camera's goed zijn enzo. Ik heb trouwens de 3e en 5e gemaakt met een andere camera realiseer ik mij nu, namelijk met de camera van mijn vader. "Dat is een Olympus C-700 (met ultra zoom). Die camera heeft een hele goede lens maar is met zijn 2.1 megapixel langzamerhand wat sub standaard."quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Leuke foto's, zeker als je in aanmerking neemt dat ze van een Aldi-camera afkomen. Jammer alleen dat ze op Imageshack staan, twee van de foto's laden bij mij het beruchte kikkertje.
done.quote:Zou je foto #2 even aan willen passen naar 550 pixels breed? Dat is het maximale formaat op FOT
Photobucket gebruiken.... Imageshack heeft Fok geblokkeerd, dus het werkt hier niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:35 schreef DearPrudence het volgende:
Is imageshack berucht? Oei. Nooit problemen mee gehad. Wat kan ik dan beter gebruiken?
done.
Daar staat nu ook een kikkertjequote:
dat was de bedoelingquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:15 schreef prupke het volgende:
ik vind het geen mooie foto zhe..
je neus is bijna niet zichtbaar en dat maakt het onnatuurlijk (of het ligt aan min monitor?)
oh okquote:
omdat je zeikt..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:22 schreef prupke het volgende:
hey waarom haal je hem nu weg??:(
Eén user met commentaar en je vindt dat al zeiken? Pas maar op dan morgenochtend. Ik vond het een aardige Photoshop-bewerking, met de kanttekening dat ik je op straat waarschijnlijk niet zou herkennen aan de hand van dat portret.quote:
Deze functie is voor onderhoudsdoeleinden uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:10 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat doe ik op de plee met mijn broek op mijn enkels
ja ik hou daar niet zo van ben heeeeeeeeeeeeeeeel erg gevoelig nmlquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eén user met commentaar en je vindt dat al zeiken? Pas maar op dan morgenochtend. Ik vond het een aardige Photoshop-bewerking, met de kanttekening dat ik je op straat waarschijnlijk niet zou herkennen aan de hand van dat portret.
Waarom post je hem dan hierquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja ik hou daar niet zo van ben heeeeeeeeeeeeeeeel erg gevoelig nml
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja ik hou daar niet zo van ben heeeeeeeeeeeeeeeel erg gevoelig nml
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |