quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:16 schreef Rvber het volgende:
Met gebrek aan modellen ga je af en toe zelf voor de camera staan, of als je iets wil proberen dan kan het ook makkelijk zijn als je jezelf als model gebruikt.
thnxquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:51 schreef Rvber het volgende:
Wow Re, dit is voor mij echt een topper. Hij komt heel krachtig over. Weet je nog hoe je die gemaakt hebt?
Die vind ik mooiquote:
Helemaal niet verkeerdquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef An24 het volgende:
Okay, als mensen ook oudjes mogen plaatsen, doe ik gezellig mee.
[afbeelding]
Zo'n beetje mijn logo geworden
[afbeelding]
Lowkey uitprobeerseltjes, de laatste vind ik minder maar ja, was eerste zelfportretje![]()
Hmm ik vind die 2de eigenlijk mooier, meer dynamiek in de pose.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef An24 het volgende:
Okay, als mensen ook oudjes mogen plaatsen, doe ik gezellig mee.
[afbeelding]
Zo'n beetje mijn logo geworden
[afbeelding]
Lowkey uitprobeerseltjes, de laatste vind ik minder maar ja, was eerste zelfportretje![]()
Jij bent echt een heel mooi meiskequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:08 schreef Elefes het volgende:
Re: Ik had het al in dat topic gezegd, maar ik vind het nog steeds een erg mooie foto...
An: Heel mooi! Mooie poses ook, fijne verdeling van de ruimte. De tweede vind ik ook net ietsje interessanter, alleen de lok voor het oog had iets meer weg gemogen van mij. Erg mooie foto's!
Een paar zelfportretjes van mij:
Van de fotowedstrijd zelfportret:
[afbeelding]
Probeersel voor fotowedstrijd deze maand, alleen de kwaliteit is ineens heel slecht:
[afbeelding]
En nog eentje:
[afbeelding]
Tnxquote:
quote:
tx. dan komen ze iig zodanig over als dat de bedoeling wasquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:49 schreef Rvber het volgende:
Shark. bait,
De eerste is heel mooi. Het mooie wit over het geheel, en de looks spreken boekdelen. de tweede is zeer creatief en mysterieus.![]()
shark, our mystical guyquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tx. dan komen ze iig zodanig over als dat de bedoeling was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |