jeetje, wat erg, wat verdrietrig, wat vreselijk. woorden komen te kort, ik ben aan geslagen, ontroerd. alle nabestaanden heel veel sterkte met het verlies van dit dappere vechtertje
Ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet, emoties overweldigen. Lieve Esther en Jeroen, al dat vechten, al die liefde. Dit is zo vreselijk oneerlijk. Heel veel sterkte en ik zal Danyel echt nooit maar dan ook nooit vergeten.
Ik weet ook even niet wat ik moet zeggen.... Ik heb ook het hele verhaal rondom Danyel gevolgd en vond het zo knap hoe de kleine man zo hard vocht.
Lieve Esther en Jeroen heel veel sterkte met het verlies van jullie kleine man!
Dikke knuffel!
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Esther en Jeroen, wat een verschrikkelijk verlies voor jullie na dat jaar van vechten om en met jullie ventje. Heel veel sterkte met het verlies van jullie mannetje....
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat... Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
Phluphy en man, het enige wat ik kan bedenken is dat ik het kaarsje weer aansteek. Deze keer als afscheid voor een mannetje dat zo hard heeft gevochten, voor twee ouders die alles hebben gegeven.... heel veel sterkte
Take my love, take my land, take me where I cannot stand I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me Take me out to the black, tell them I ain't comin' back Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me