Neequote:Op woensdag 22 maart 2006 15:29 schreef L.Mo het volgende:
Hoe zit dat nou bij Jensen? Lachen er nou echt zoveel mensen om die gast?
Gevaar is dan dat er wellicht niet meer gelachen wordt, afgaande op het niveau van de 'komedies' van tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:27 schreef tonks het volgende:
Er zijn zat series waar je zelf mag weten wanneer je lacht zoals The Office en My Name Is Earl.
Kan het me niet voorstellen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:29 schreef L.Mo het volgende:
Die series die ik noemde zijn geweldigquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:29 schreef Candera het volgende:
[..]
Gevaar is dan dat er wellicht niet meer gelachen wordt, afgaande op het niveau van de 'komedies' van tegenwoordig.
Ik was 3 weken geleden bij de opnamen ( ik weet hetquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:29 schreef L.Mo het volgende:
Bij Jensen is het juist zo nep, je kunt echt horen wanneer ze het bandje weer weggdraaien. Als je er op let is er geen reet meer aan, maar dat is Jensen nu sowieso niet meer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:29 schreef L.Mo het volgende:
De eerste twee zekerquote:
Wat nog erger is, is dat er bij sommige Amerikaanse series niet eens publiek is, bij Jensen worden ze dan min of meer gedwongen te lachen, maar bij veel series uit Amerika IS er niet eens publiek.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:31 schreef Candera het volgende:
[..]
Ik was 3 weken geleden bij de opnamen ( ik weet het) En dan wordt er vriendelijk doch dringend verzocht om 'lekker enthousiast mee te doen. Er wordt dus wel echt gelachen, maar er wordt ongetwijfeld af en toe wat in gemonteerd.
Lachbandquote:
ah tof!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:31 schreef Candera het volgende:
[..]
Ik was 3 weken geleden bij de opnamen ( ik weet het) En dan wordt er vriendelijk doch dringend verzocht om 'lekker enthousiast mee te doen. Er wordt dus wel echt gelachen, maar er wordt ongetwijfeld af en toe wat in gemonteerd.
Jawel, soms haalde ze het oorspronkelijke gelach (of wat dan ook) weg en zette ze er een bandje onder.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:31 schreef Natalie het volgende:
Friends werd live opnomen met publiek erbij. Dus het gelacht wat je daarbij hoort, is iig niet nep.
Ik ging op een dinsdag. Er werden 4 gasten ontvangen verspreid over 3 uitzendingen. De eerste werd de volgende dag uitgezonden, de tweede op donderdag en de laatste de week daarop. De professionaliteit viel me wel op, alles werd in 1x goed opgenomen. Had verwacht dat het constant kleine stukjes en opnieuw beginnen zou zijn, maar echt al die gesprekken gingen in 1x door.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:35 schreef Sebasser het volgende:
ah tof!
ik ben altijd al benieuwd of het echt dezelfde avond en echt soort van live/enkele uren minuten vertraging inzit?
of dat het gewoon een soort van enkele dagen geleden opgenomen is en daarna alletijd tot monteren ?
Vooral als Jensen opkomt is vermoeiend, dan sta je daar 5 minuten te klappenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:31 schreef Candera het volgende:
[..]
Ongeveer 20 minutenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:41 schreef RedFever007 het volgende:
en hoe lanfg duurden die gesprekken dan per gast?
Truequote:Op woensdag 22 maart 2006 15:42 schreef XLL het volgende:
Vooral als Jensen opkomt is vermoeiend, dan sta je daar 5 minuten te klappen
Klopt, ben er ook 1 keer geweest, vorig jaar en toen ging alles in 1 keer goed.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:40 schreef Candera het volgende:
[..]
Ik ging op een dinsdag. Er werden 4 gasten ontvangen verspreid over 3 uitzendingen. De eerste werd de volgende dag uitgezonden, de tweede op donderdag en de laatste de week daarop. De professionaliteit viel me wel op, alles werd in 1x goed opgenomen. Had verwacht dat het constant kleine stukjes en opnieuw beginnen zou zijn, maar echt al die gesprekken gingen in 1x door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |