healing brush alleen werkt prima!quote:
hmm ben ik meestal niet echt tevreden mee maar goedquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:55 schreef Re het volgende:
[..]
healing brush alleen werkt prima!
simpel, makkelijk, eenvoudig
Dank!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Gefeli14.gif
Waarom mag je em nog niet gebruikenAccu nog niet opgeladen?
oef, das minder, dan was mijn paps toch liever.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:58 schreef Esto het volgende:
[..]
Dank!
Mag em nog niet gebruiken omdat m'n ouders een groot deel mee betaalt hebben, moet dus eerst wat aflossenBest lullig. Maar hebben een deal dat ik hem vanaf Mei ga gebruiken, ben ik jarig enzo
De martelling in puurste vorm als je het mij zou vragenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:58 schreef Esto het volgende:
[..]
Dank!
Mag em nog niet gebruiken omdat m'n ouders een groot deel mee betaalt hebben, moet dus eerst wat aflossenBest lullig. Maar hebben een deal dat ik hem vanaf Mei ga gebruiken, ben ik jarig enzo
nog zo'n vrouwentrekjequote:Op woensdag 22 maart 2006 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm ben ik meestal niet echt tevreden mee maar goed
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:55 schreef Re het volgende:
[..]
healing brush alleen werkt prima!
simpel, makkelijk, eenvoudig
Ben ik ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:01 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
De martelling in puurste vorm als je het mij zou vragen
Ik zou het niet trekken als ik een nieuwe camera zou hebben liggen en ik mag hem niet gebruiken. Iets met ongeduldig enzo.
Klik op het icoontje van de healing brush.quote:
Wees maar niet bang; In mei zijn we (lees: iedereen die nikon SLRs gebruikt) allemaal jaloers op Re zijn wapentuig...quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:05 schreef Esto het volgende:
Ben ik ook
Maar als het Mei is dan komt niemand er met z'n vingers aan!En heb ik ook wat om naar uit te kijken
![]()
Heb jij dezelfde ouders als dat ik heb?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:10 schreef Puckzzz het volgende:wat gemeen van je ouders
Ik krijg zo vaak mijn kado weken (zelfs maanden soms) vantevoren. En dan zeggen ze altijd "maar dan krijg je dus niets op je verjaardag he?"
yea rite, kan ze toch niet laten een kleinigheidje te sturen
maar alvast gefeli
Broertje!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:14 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb jij dezelfde ouders als dat ik heb?
Nee, dat was HM2quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Broertje!!
ow wacht nee...dat zou inhouden dat Prup en BB mijn ouders zijn....dat jij hun zoon bent is al onmogelijk, maar ik hun dochter.....
owquote:
Woeiquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:33 schreef Esto het volgende:Ik heb de D50
met 18-55 en 70-300 lens
Wat een geil ding is dat joh
Mag em alleen nog niet gebruiken![]()
Dank allemaal!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WoeiFeli
Waarom mag je hem nog niet gebruiken
Al gezienquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:26 schreef Esto het volgende:
[..]
Dank allemaal!
Waarom staat ergens boven nog![]()
Dus je gaat ervoor?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:27 schreef Mauro het volgende:
Zag net in de folders dat de Dixons een 350D met EF-S 18-55, een 75-300 mm en een 256 Mb CF kaart in de aanbieding heeft voor ¤ 949,-
Ik had nog een search-lite van de forumtools. Maar die is intussen ook off-line gehaaldquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:35 schreef Kleintje het volgende:
De Search van Fok is zo lekker makkelijk.
Echt geweldig als je wat zoekt!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:35 schreef Mauro het volgende:
Ik denk dat ik dit babytoestel naast mijn mannelijke D70s doe ja
Zal maar niet beginnen met dan is er tenminste iets mannelijk enzoquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit babytoestel naast mijn mannelijke D70s doe ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |