Daar is die spread ook van gemaakt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:12 schreef Dungeonmaster het volgende:
Met volle mond praten, dat is pas smerig. Vooral als er wat meekomt. Dat lijkt altijd op sandwich spread. Bah!
Ik heb deze winter een tijdje gehad dat ik alleen maar met me mond open kon eten. Dit omdat mijn neus geheel verstopt zat zodat ik er niet door heen kon ademen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:14 schreef Maikuuul het volgende:
Tjeh gek, of mensen die met hun mond open kauwenzo vies, maarja geluidjes boeien mij niet echt
Het wordt 'verspread' door de mond, ook wel voedzame consumptie genoemdquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:14 schreef PsyCha het volgende:
Daar is die spread ook van gemaakt.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
niet kunnen eten
Dat lijkt me echt kut. Wat zal ik een honger hebben dan.
Zegt meer over jou, dan over de moeilijkheid van de postquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:18 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Na drie keer lezen
begreep ik hem pas.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:19 schreef Candera het volgende:
[..]
Zegt meer over jou, dan over de moeilijkheid van de post
Fastfood is er juist voor om met je handen te eten. Waarom denk je dat het fastfood heet, ff snel naar binnen werken en verder. Ik heb nog nooit iemand een kroket met bestek zien eten.quote:
Dude, dat was een joke.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:23 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Fastfood is er juist voor om met je handen te eten. Waarom denk je dat het fastfood heet, ff snel naar binnen werken en verder. Ik heb nog nooit iemand een kroket met bestek zien eten.
geeft niet hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:23 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Fastfood is er juist voor om met je handen te eten. Waarom denk je dat het fastfood heet, ff snel naar binnen werken en verder. Ik heb nog nooit iemand een kroket met bestek zien eten.
Waar werk j..... Nee, laat maar. Wil het niet eens wetenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef Flurry het volgende:
_al_ mijn collega's smakken, praten met eten in hun mond etc... ik word er echt kotsmisselijk van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |