Wat heb je voorn stageplek dan ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:16 schreef Trolliebus het volgende:
hmm nu weer 5 maar het lijkt wel een eeeeeeeuwigheid te duren![]()
Moet met Gebs een soort database programeren in Matlab met allemaal extra functionaliteiten erbij. Flink saai dusquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:17 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Wat heb je voorn stageplek dan ?
Ik ben ondertussen al verslaafdquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
misschien moet je eens wat gaan doen ipv beetje fokken!
waaaaarom doe je dat dan ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:30 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
Moet met Gebs een soort database programeren in Matlab met allemaal extra functionaliteiten erbij. Flink saai dus
Ja ik meestal ook maar ze zijn de wc's nu aan t schoonmakenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:37 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wanneer ik stage moet lopen zit ik altijd van 16.00 tot sluit te schijten.
Het is ook nog geen 16.00 uur.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:42 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
Ja ik meestal ook maar ze zijn de wc's nu aan t schoonmaken
Net al geprobeerd, lukte nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:44 schreef Forcefuzz het volgende:
Ga een partij schijten.
nu al?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
doe mee aan googleidols
ik heb hem net opquote:
welke smaak had je? ik heb champignonquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:05 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
welke smaak had je? ik heb champignon![]()
ik doe ook altijd niet roeren, pas bij de laatste 2 slokjes, zodat die extra sterk zijn en lekker goed zoutquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:11 schreef Trolliebus het volgende:
Hij is weer op. Dat scheelt me weer een flinke dip![]()
quote:
gratisquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:15 schreef Gebs het volgende:
Ik heb ze gehaald hoor, een trap op 3 deuren door.![]()
Kosten zijn ook nog is 22 cent per bekertje![]()
Maar dan heb je wel een overheerlijke cup-a-soup champignon![]()
Ik ga ook over een half uurtje. En als ik thuis kom staat er klaar... Cup a grootmoeders soup (tomaat)quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik ga lekker naar huis. tabee
uit welke smaken kun jij allemaal kiezen?quote:
als ik thuiskom staat er: de fietsquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:28 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
Ik ga ook over een half uurtje. En als ik thuis kom staat er klaar... Cup a grootmoeders soup (tomaat)
Als ik thuiskom staat er de Sega Megadrive 2 met Sonicquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als ik thuiskom staat er: de fiets
ff lekker de frustratie van me affietsen
kerrie, tomaat, rundvlees en champignonquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:29 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
uit welke smaken kun jij allemaal kiezen?
Wij hebben hier kip, tomaat, champignon en erwten. Maar die lijkt me fucking ranzig. En dat is ie ook in Gebs zijn ervaring
Als ik thuis kom staat daar de Alber Heijn, mag ik weer verder met werkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als ik thuiskom staat er de Sega Megadrive 2 met Sonic
Ouderwets genieten!
hmm.. als ik thuis kom ga ik iig niet nog langer achter een beeldscherm zitten. Ik heb het niet zo op vierkante ogenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als ik thuiskom staat er de Sega Megadrive 2 met Sonic
Ouderwets genieten!
ow dat zijn allemaal wel goede. Niet eens een vieze ertussen zoald erwtenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:31 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kerrie, tomaat, rundvlees en champignon
tomaat en rundvlees zijn wel aardig, kerrie is lekker en champignon is heilig
die heb ik ook nog nooit gehad, moet ook zeggen dat het me niet geweldig lijkt, want erwtensoep behoort zo stijf te zijn dat je lepel erin blijft staan, en dat is bij automatensoep toch lastig...quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:33 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
ow dat zijn allemaal wel goede. Niet eens een vieze ertussen zoald erwten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |