kwamen ze ook dubble zo dik en dubbel zo lang terug?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:02 schreef martinlutherking het volgende:
Aansteker werkt niet. Ooit gedaan, maar die vlam schoot ver mijn neus in. Was een enorm kutgevoel kan ik je melden.
9343 bytes... klein dus... Hoezo?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
zo hallo, hoe groot is jouw image?
Wel je neus in...maar geen haren weg?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:02 schreef martinlutherking het volgende:
Aansteker werkt niet. Ooit gedaan, maar die vlam schoot ver mijn neus in. Was een enorm kutgevoel kan ik je melden.
omdat hij nog steeds aan het downloaden isquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:03 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
9343 bytes... klein dus... Hoezo?
Weet ik niet, ik scheer het nu.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
kwamen ze ook dubble zo dik en dubbel zo lang terug?
Neusje verbrandquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:02 schreef martinlutherking het volgende:
En ook de haren weg, het werkt wel dus, maar niet zo prettig.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:03 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Wel je neus in...maar geen haren weg?
Ligt dan aan jouw verbinding denk ikquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
omdat hij nog steeds aan het downloaden is![]()
je ziet geen verschil meer tussen je neushaar en snorquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:04 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik scheer het nu.
Iew!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
je ziet geen verschil meer tussen je neushaar en snor![]()
maar dan voel ik me gelijk zo'n auwe bok die zijn neusharen trimtquote:
oh hehe een pincet. hij is eindelijk klaar met downloadenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:05 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ligt dan aan jouw verbinding denk ikMijn avatar plus dat plaatje is bij elkaar één derde van jouw avatar
daar ligt het dus niet aan....
Aude bok.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
maar dan voel ik me gelijk zo'n aude bok die zijn neusharen trimt
[..]
oh hehe een pincet. hij is eindelijk klaar met downloaden![]()
maar dat doet toch pijn als ik ze eruit trek?
spelfoutje het is auwe bok.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:07 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Aude bok.Scheer, je hersenen krijgen geen zuurstof.
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
spelfoutje het is aouwe bok.
oh dan moet ik ze maar snel scheren dan. straks krijg ik braindead![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |