...ik ga bijna over mijn nek van pinda's en alles wat ermee/-van gemaakt is....dus mij doe je met dat patatje oorlog ook geen plezier...quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:12 schreef danos het volgende:
Ok ok ik weet dat er veel wordt gezeken op de NS en dat er vast al 1000 topics over de NS zijn, maar dit puntje wilde ik toch nog wel ff aanstippen.
Jezus christus wat een gigantisch gore lucht komt er toch van mensen af die een patatje speciaal eten in de trein, soms wel met 3/4 man tegelijk in de trein tijdens de spits. Echt ik ga niet snel over mijn nek maar als ik daar langsloop dan begint mijn maagzuur toch wel te gutsen en te borrelen.
Je mag van mij alles eten in de trein maar geen patatjes speciaal, doe dan een patatje pinda ofzo!
![]()
![]()
![]()
nah , bij deze dan :quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:21 schreef Thrilled het volgende:
Zolang het geen zweet lucht / scheten zijn die ik ruik dan is eigelijk alles goed..
*tenzij iemand na deze post een echt ranzige geur beschrijft*
Na het stappen shoarmaatje nuttigen met je flink angeschoten harses, en dan gaan slapen......quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:28 schreef Paus_Roflmaopimpius_III het volgende:
[..]
Om het nog erger te maken : van shoarma ga ik ook nog zweten en uit mn bek meuren naar knoflook
![]()
[waargebeurd verhaal]quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:21 schreef Thrilled het volgende:
Zolang het geen zweet lucht / scheten zijn die ik ruik dan is eigelijk alles goed..
*tenzij iemand na deze post een echt ranzige geur beschrijft*
Bedankt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
[waargebeurd verhaal]
Aan het einde van mijn HLO (Hoger Laboratorium Onderwijs) opleiding moesten we zélf een analyse ontwikkelen. Hiervoor hadden we een reagens nodig dat opgelost was in pyridine. Besteld bij Merck, ze zouden het opsturen.
Komt er een zeer, zeer boze postbode een pakketje afleveren. Het doosje was gevuld met absorberende korrels, daarin zat een metalen blikje, daarin weer absorberende korrels en daarin een afgesloten glazen buisje met ons reagens. Het geheel rook naar een stapel poepluiers die een tijdje in de zon hadden liggen rijpen en vervolgens afgedekt waren met een laagje ontbindende kattenlijken.
Kort samengevat: pyridine ruikt écht ranzig!
Ja, maar verdomme, dat ga je toch ook niet in een trein zitten opeten! Het was toch voor je experiment bedoeld. Jij moet wel een ras masochist zijn dat je dat dan in de trein....quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
[waargebeurd verhaal]
Aan het einde van mijn HLO (Hoger Laboratorium Onderwijs) opleiding moesten we zélf een analyse ontwikkelen. Hiervoor hadden we een reagens nodig dat opgelost was in pyridine. Besteld bij Merck, ze zouden het opsturen.
Komt er een zeer, zeer boze postbode een pakketje afleveren. Het doosje was gevuld met absorberende korrels, daarin zat een metalen blikje, daarin weer absorberende korrels en daarin een afgesloten glazen buisje met ons reagens. Het geheel rook naar een stapel poepluiers die een tijdje in de zon hadden liggen rijpen en vervolgens afgedekt waren met een laagje ontbindende kattenlijken.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
[waargebeurd verhaal]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |