...ik ga bijna over mijn nek van pinda's en alles wat ermee/-van gemaakt is....dus mij doe je met dat patatje oorlog ook geen plezier...quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:12 schreef danos het volgende:
Ok ok ik weet dat er veel wordt gezeken op de NS en dat er vast al 1000 topics over de NS zijn, maar dit puntje wilde ik toch nog wel ff aanstippen.
Jezus christus wat een gigantisch gore lucht komt er toch van mensen af die een patatje speciaal eten in de trein, soms wel met 3/4 man tegelijk in de trein tijdens de spits. Echt ik ga niet snel over mijn nek maar als ik daar langsloop dan begint mijn maagzuur toch wel te gutsen en te borrelen.
Je mag van mij alles eten in de trein maar geen patatjes speciaal, doe dan een patatje pinda ofzo!
![]()
![]()
![]()
nah , bij deze dan :quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:21 schreef Thrilled het volgende:
Zolang het geen zweet lucht / scheten zijn die ik ruik dan is eigelijk alles goed..
*tenzij iemand na deze post een echt ranzige geur beschrijft*
Na het stappen shoarmaatje nuttigen met je flink angeschoten harses, en dan gaan slapen......quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:28 schreef Paus_Roflmaopimpius_III het volgende:
[..]
Om het nog erger te maken : van shoarma ga ik ook nog zweten en uit mn bek meuren naar knoflook
![]()
[waargebeurd verhaal]quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:21 schreef Thrilled het volgende:
Zolang het geen zweet lucht / scheten zijn die ik ruik dan is eigelijk alles goed..
*tenzij iemand na deze post een echt ranzige geur beschrijft*
Bedankt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
[waargebeurd verhaal]
Aan het einde van mijn HLO (Hoger Laboratorium Onderwijs) opleiding moesten we zélf een analyse ontwikkelen. Hiervoor hadden we een reagens nodig dat opgelost was in pyridine. Besteld bij Merck, ze zouden het opsturen.
Komt er een zeer, zeer boze postbode een pakketje afleveren. Het doosje was gevuld met absorberende korrels, daarin zat een metalen blikje, daarin weer absorberende korrels en daarin een afgesloten glazen buisje met ons reagens. Het geheel rook naar een stapel poepluiers die een tijdje in de zon hadden liggen rijpen en vervolgens afgedekt waren met een laagje ontbindende kattenlijken.
Kort samengevat: pyridine ruikt écht ranzig!
Ja, maar verdomme, dat ga je toch ook niet in een trein zitten opeten! Het was toch voor je experiment bedoeld. Jij moet wel een ras masochist zijn dat je dat dan in de trein....quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
[waargebeurd verhaal]
Aan het einde van mijn HLO (Hoger Laboratorium Onderwijs) opleiding moesten we zélf een analyse ontwikkelen. Hiervoor hadden we een reagens nodig dat opgelost was in pyridine. Besteld bij Merck, ze zouden het opsturen.
Komt er een zeer, zeer boze postbode een pakketje afleveren. Het doosje was gevuld met absorberende korrels, daarin zat een metalen blikje, daarin weer absorberende korrels en daarin een afgesloten glazen buisje met ons reagens. Het geheel rook naar een stapel poepluiers die een tijdje in de zon hadden liggen rijpen en vervolgens afgedekt waren met een laagje ontbindende kattenlijken.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
[waargebeurd verhaal]
rijstwafelsquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef buzzer het volgende:
ze mogen van mij alles eten in de trein, zolang het maar geen sinaasappels of mandarijnen zijn... en rijstwafels ook liever niet
Inderdaad, rijstwafels stinken heel geniepig. Is niet echt een penetrante geur, maar wel misselijk makend.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:44 schreef MLF het volgende:
[..]
rijstwafels![]()
een collega trok eens een zak rijstwafels open en ik zei dat het stinkt
die ging me een partij over de rooie dat ik dat zei
ruzie heeft nog dagen geduurd
ik zal maar niet herhalen wat ie allemaal zei
wat ook zo'n fijn stofje is, is Formaline.. Als je een keer een bezoekje aan een snijzaal hebt gebracht, weet je precies wat ik bedoel. Die lucht is echt 2 weken in mijn neus blijven hangen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
[waargebeurd verhaal]
ik zeg toch ook niet dat patat speciaal ranzig is, eet het zelf vaak genoeg maar in de trein komt er echt een gore lucht vanaf en dan vooral bij meerdere mensen die bij elkaar patatjes speciaal zitten te eten. Ik kan die lucht gewoon niet verdragen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:40 schreef smuJJiii het volgende:
danos huillie patat speciaal is lekker
Formaline ruikt 'gewoon' vies, net als bijvoorbeeld beta-mercapto-ethanol. Pyridine geeftquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat ook zo'n fijn stofje is, is Formaline.. Als je een keer een bezoekje aan een snijzaal hebt gebracht, weet je precies wat ik bedoel. Die lucht is echt 2 weken in mijn neus blijven hangen.
Eens.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:49 schreef Wriker het volgende:
Friet eten in een spitstrein vind ik sowieso nogal aso. Maar ja, wie houdt er tegenwoordig nog rekening met elkaar?
Van pyridine word je impotent en het is ook kankerverwekkend.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
[waargebeurd verhaal]
Inmiddels heb ik twee kinderen. En van kanker heb ik nog geen merkbare last.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:12 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Van pyridine word je impotent en het is ook kankerverwekkend.
Ik weet niet welke van de twee opties erger is.
![]()
Gewoon om een frietje vragenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:43 schreef Natalie het volgende:
Ik krijg vooral honger als er iemand met een patatje vlakbij me zit.
Gaan zitten zeiken op iemand die een frietje eet is nog veel achterlijker en asocialer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:49 schreef Wriker het volgende:
Friet eten in een spitstrein vind ik sowieso nogal aso. Maar ja, wie houdt er tegenwoordig nog rekening met elkaar?
Dus jij bent er ook zoeen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:46 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Gaan zitten zeiken op iemand die een frietje eet is nog veel achterlijker en asocialer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |