Vanavond neem ik wat pic's van mn Telefoonquote:
Genoteerd, tot zaterdag avond blijft deze topic staan. Dan is de telefoon voor de hoogste biederquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:38 schreef Neolith het volgende:
Als het vodafone is of simlockvrij. ¤ 110 Excl. verz.
Wat is tvpquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:59 schreef on_the_mike het volgende:
tvp
Nee sorry, het geld heb ik hard nodig voor een ander toestel bij een abonnement die ik binnenkort ga afsluiten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:10 schreef pandabeer het volgende:
ruilen voor motorola razr?
Terugvindpost. Zodat de user zijn post makkelijk kan terug vinden. Spam dus.quote:Wat is tvpjij bent de 2de!
Dank voor die infoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:48 schreef XionZ het volgende:
[..]
Terugvindpost. Zodat de user zijn post makkelijk kan terug vinden. Spam dus.
Okay dan!quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:53 schreef Plaza het volgende:
[..]
Vanavond neem ik wat pic's van mn Telefoon
[..]
Genoteerd, tot zaterdag avond blijft deze topic staan. Dan is de telefoon voor de hoogste bieder![]()
Ter info, ja de telefoon is simlock vrij en de scherm is krasvrij... de lichte gebruikssporen (op de accu) zijn bijna bijna niet met je blote ogen te zien.
even offtopic maar ik zou even wachten met die telefoon kopen want de mda vario2 is onderwegquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:41 schreef Plaza het volgende:
[..]
Wat is tvpjij bent de 2de!
[..]
Nee sorry, het geld heb ik hard nodig voor een ander toestel bij een abonnement die ik binnenkort ga afsluiten.
[afbeelding]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |