Een tram midden in een weiland zekerquote:Ik vind het wel een goed plan ze uit de trein te zetten midden in een weiland
Hoezo?? Gewoon oppakken en naar het midden van de rimboe vervoerenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:09 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Een tram midden in een weiland zeker![]()
juist, deur open, schop....quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
gewoon uit een rijdende tram, bus, trein gooien
de kosten van iedere zwartrijder in een baan om de aarde brengen zullen er echter ook niet voor zorgen dat het ov goedkoper wordtquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:12 schreef MLF het volgende:
die klootzakken zorgen ervoor dat het OV steeds duurder wordt
ze mogen van mij in een baan om de aarde
ik heb een ov dus ik betaal 0 euro per keerquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:12 schreef MLF het volgende:
dan leren ze het denk ik wel snel afquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
juist, deur open, schop....
problem solved![]()
Als ik met zwartrijden een kans maak op een ruimtevlucht ga ik vanaf nu vaker met het OV!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:12 schreef MLF het volgende:
ik doe het gratisquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
de kosten van iedere zwartrijder in een baan om de aarde brengen zullen er echter ook niet voor zorgen dat het ov goedkoper wordt![]()
dan krijg je het druk denk ikquote:
Haha dat idee had ik ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:52 schreef El_Rolando het volgende:
Ze moeten zwart worden geverfd.
Boomknuffelaarquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:34 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Alle zwartrijders verdienen een lintje, immers het OV hoort gewoon free for all te zijn.![]()
??quote:
Inderdaad, bij 9 van de 10 zwartrijders zie je het meteen. Vooral de mensen die aggressief worden als ze dan toch betrapt worden zijn erg sneu... mensen die het meteen toegeven en de consequenties accepteren heb ik geen problemen mee.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:25 schreef MeneerMuis het volgende:
bla
Indirect wel. Bedrijf loopt inkomsten mis en dit wordt doorberekend in de prijsquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:08 schreef PsyCha het volgende:
Hoezo? Heb je last van ze?
Ik ook, maar er zijn ook andere mensen die gebruik maken van het OV, en die worden op deze manier genaaid door die flikkers.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:14 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik heb een ov dus ik betaal 0 euro per keer
[..]
dan leren ze het denk ik wel snel af
Dus in de 8 weken tijd dat jij elke dag 1 halte met de metro heb gereisd, heb je 3 boetes gehad? Amateurquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:25 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb ondertussen wel in 8 weken tijd, 3 boetes gehad
ik wel, met de auto naar het centrum van amsterdam kost je een vermogen aan parkeergeld.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja maar ik heb rijbewijs en kan gratis auto rijden( krijg vergoed vanuit werk
)
Dus ik heb er alleen niet veel aan
Klopt en daarbij is het druk daar in de stad dus met metro is sneller.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik wel, met de auto naar het centrum van amsterdam kost je een vermogen aan parkeergeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |