SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:07 schreef Wessiej het volgende:
Hier een tipThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:10 schreef Genjuro het volgende:
de nieuwe forceware voor oblivion is uit
http://download.guru3d.com/detonator/
wat?quote:
Samen met GRAW het mooiste tot nu toe.... ze hebben wel wat moeten inleveren om de framerate netjes te houden geloof ik maar het blijft prachtig... textures heel erg in de verte schijnen niet super mooi te zijn.... verder is het top !quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:40 schreef Frasier het volgende:
Is ie grafisch uiteindelijk nou echt zo goed? (op de 360)
Koop een 360!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef speknek het volgende:
OMFG die eerste reviews ook.. Maar al m'n PC spellen die ik gekocht heb, heb ik maar heel weinig gespeeld, twijfel twijfel.
ik kon bij Morrowind op de Xbox toch echt me savegames een eigen naam geven :>quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:55 schreef franske19 het volgende:
...
Ook kan je savegames niet zelf een naam geven. Het lijkt erop dat dit het volgende PC spel is dat slachtoffer van de console versie wordt.
Omdat je hem op een trage pc speelt en je een X360 moet kopen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:38 schreef Genjuro het volgende:
Oblivion werkt nu ook bij mij, maaaaaar
De reactiesnelheid van mijn character is enorm slecht,na 3 seconden begint hij maar te doen wat ik hem vroeg, en hij stopt ook niet de eerste 3 seconde en ik heb no id waarom :/
Already therequote:Op woensdag 22 maart 2006 20:05 schreef -skippybal- het volgende:
uhhhh... Heeft iemand al een manire gevonden om de Thieves guild in te komen?![]()
Iedereen zegt dat ze niet bestaan, maar tuurlijk bestaan ze wel![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:51 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Omdat je hem op een trage pc speelt en je een X360 moet kopen.![]()
Breton Magequote:Op woensdag 22 maart 2006 20:37 schreef H.Flick het volgende:
Wat voor class is iedereen? Ik heb altijd het idee dat ik de foute keuzes maak... ik wil ook eigenlijk alles kunnen zodat ik bij elke guild kan enzo, maar dat kan vaak niet. Wat is de beste keuze voor een all-round karakter?
Thief Guild vraagt niemand mij, terwijl ik al fokking veel heb gejatquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:53 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Already there
Zelfde nacht als brotherhood of darkness ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef ons een eigen topic and we're out.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En kunnen alle console fanboys even gaan wieberen?
Sodemieter nu gewoon op en maak een x360 oblivion topic aubquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:51 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Omdat je hem op een trage pc speelt en je een X360 moet kopen.![]()
Die paarden zijn wel duur hoor. Ik had er één gejat bij een kroeg midden in het bos (quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef Retuobak het volgende:
Ben trouwens vanmiddag ook aan de rand van de map geweest.
In de highlands.
Maar de tering dat is me een potje hoog he
Zelfs te paard duurde het tijden voordat ik boven was. En de afdaling mocht ook ff duren zeg
Zelden zo'n enorme spelwereld gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |