Zozo, ben erg geinterreseerd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:01 schreef Sjotime het volgende:
Ja... kippenvel
http://xboxyde.com/news_2695_en.html
Toch wel erg interessant. Heb tot nu toe alleen PGR3 en DOA4, dus een spel zoals Tomb Raider is een erg aangename afwisseling qua gameplay.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:01 schreef Sjotime het volgende:
Ja... kippenvel
http://xboxyde.com/news_2695_en.html
ik weiger die te kopenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:37 schreef H.Flick het volgende:
Ik kon de CE ook nergens vinden. Maar ik ben ook heel blij met mijn standaard editie!
Dimplus levert bijna altijd.....quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik weiger die te kopen
Wat is dat toch met publishers en CE's ??? iedereen wil die klote CE, brengen ze er maar een paar op de markt
Net als die premium 360 ... kijk hoeveel coretards er zijn tegenover premium gamers....
En vandaag ben ik erachter gekomen waarom ik normaal gesproken nooit reserveer...
De winkel waar ik em had gereserveert krijgt die klote CE geeneens, alleen de standaard editiesmijn kans op een CE
Goed zoeken? zoals ik al zei ben ik in iedere winkel geweest die ook maar een beetje elektronica verkoopt, NERGENS hadden ze emquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
mensen moet is goed zoeken (A)
In ieder geval een game om te leverenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelfs een game kunnen ze niet goed leveren
Ja, hiero een slachtoffer!quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:31 schreef xstatic1975 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die crashende xbox360's door die xbox live update/GRAW online gedoe?! Ik hoor/lees daar niks meer van, al opgelost?!
Heb je hem nou toch voor de PC gekocht?quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:00 schreef Retuobak het volgende:
Bij de dynabyte hier lagen 8 360 CE's en 4 PC CE's (nu 3 PC CE's dan)
zit boek bij ofzoquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:36 schreef Frasier het volgende:
Wat is er zo speciaal aan de CE edition? Ik heb net de gewone gekocht en de eerste indruk is goed.
Ik heb hem en hij werkt geweldig!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:42 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er mensen die ervaring hebben met de Xbox 360 Wireless Network Adaptor?
Werkt het een beetje?
[afbeelding]
Boek met de geschiedenis, een making of en een munt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:36 schreef Frasier het volgende:
Wat is er zo speciaal aan de CE edition? Ik heb net de gewone gekocht en de eerste indruk is goed.
PC is goedkoper, draait op vergelijkbare settings met de 360 versie (alleen dan in 1280x1024 ipv SDTV reso) en heeft later de mogelijkheid tot mods. Redelijk makkelijke keus dus.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:57 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heb je hem nou toch voor de PC gekocht?Je zou toch voor de Xbox360 versie gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |