Volgens mij maakt het wel veel verschil of je een goede Plasma/LCD hebt of een goedkoop onding met een nog lagere resolutie dan PAL.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:59 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Onzin.... goede plasma of lcd met component aansluiting en 720P of 1020I instellingen OWNED een CRT tv met RGB aansluiting !
ik ook krijg hem morgen.quote:
volgens tweakers hebben ze bij de demo pods de tv`s niet goed ingesteld (of de xbox360).quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:22 schreef twi het volgende:
Ik moet zeggen dat ik pas in de mediamarkt PGR3 heb gedaan en inderdaad ook niet goed werd van al die hoekjes, kieren, blokjes en witte vlakken die je ziet. Vraag me af of het aan de instellingen van de TV lag, of dat PGR3 gewoon lelijk is op een HDTV. Maar ik stond erachter en dacht "blij dat ik nog effe een gewone TV heb".
ik wil er geen er varing mee hebben ik wil een cheap ass stikje gebruikenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:42 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er mensen die ervaring hebben met de Xbox 360 Wireless Network Adaptor?
Werkt het een beetje?
[afbeelding]
hmm als ik dan toch een nieuwe tv moest gaan kopen dan ook gelijk HD en er ¤600+ aan uitgevenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:44 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen misschien ff kijken of de rgb kabel van 360 er is van joytech en misschien nieuwe tv er bij van 61 cm ? 300 euro ?
als hij hdmi ondersteuntquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:47 schreef MuseMuse het volgende:
zou het niet mogelijk zijn om je xbox aan te sluiten aan je monitor![]()
ouders betalenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm als ik dan toch een nieuwe tv moest gaan kopen dan ook gelijk HD en er ¤600+ aan uitgeven
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:23 schreef twi het volgende:
Omdat het breedbeeld LCD's zijnJe hebt toch wel eens gehoord van dat begrip toch? Breedbeeld?
ja oke op die manier, maar is toch nog intenser als het heel hoog zou zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:23 schreef twi het volgende:
Omdat het breedbeeld LCD's zijnJe hebt toch wel eens gehoord van dat begrip toch? Breedbeeld?
Het is juist intenser als het breder is, kijk maar naar bioscoopformaat, das pas breed.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja oke op die manier, maar is toch nog intenser als het heel hoog zou zijn
mm 61cm is breed genoeg maar je hebt gelijk het lijkt wel of ze steeds breder worden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ouders betalen
zag er wel 1 voor 1000 staan
en 1 echte hele brede die was echt meesterlijk
maar waarom zijn die hd-tv zo laag
philips lg panel
http://www.fotoklein.nl/pdf/Advertentieweek12.pdf
Hij is wel duur ja. Maar goed, een kabel door de gang en de woonkamer trekken is ook geen optie.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik wil er geen er varing mee hebben ik wil een cheap ass stikje gebruiken![]()
niet zo`n ding van ¤80
Niets meer aan toe tevoegen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:01 schreef Sjotime het volgende:
Ja... kippenvel
http://xboxyde.com/news_2695_en.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |