Nee, 360 topic, close enough. Maar Burnout is ook een 360 gamequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik het Oblivion topic aan had geklikt.. ik![]()
![]()
Debug is aparte 360. En ja, gewone DVD-R's. Heel karig soms.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:55 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jij van gamer.nl bent, dat bedoelde ik ook met jullie review.Dat je die debugversie had wist ik, maar wist niet dat je daar niet mee online kon spelen.
Hoe zien die debug discs er eigenlijk uit? Zien ze er hetzelfde uit als de retail discs of zien ze er gewoon uit als dvd-r's?
YEP!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:59 schreef MaxPowered het volgende:
Binnenkort ga ik hem ook aanschaffen... T wordt tijd
Maar nog een vraagje:
Kan ik een USB-stick aansluiten op de xbox-360 en de MP3's die daar opstaan afspelen?
thx
m@x
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:44 schreef Fillipe het volgende:
Zit nog te twijfelen Oblivion voor PC of X360... Mmm lastig.
Ze zeggen dat dit de RPG is waar de andere RPG's een voorbeeld aan zouden moeten nemen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:03 schreef twi het volgende:
Verdomme vieze kut hypers, nu zit ik ook te twijfelen maar ik trap er echt niet in
Stufi héquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:55 schreef Tain het volgende:
Geld binnen en even hier rondgekeken voor de CE van Oblivion ->
studiefinancieringquote:
Ja weet ik, maar dat krijg ik al 3 jaar niet meerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
studiefinanciering
Ben "eindelijk" Dominator in Burnout. Nu nog 150 sterren voor Elite ranking.
Ah vandaag kwam de studiefinanciering weer binnen en aangezien jij zei dat je weer geld had ...quote:
De mijne is nog steeds sealedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:12 schreef Morthill het volgende:
Ben "eindelijk" Dominator in Burnout. Nu nog 150 sterren voor Elite ranking.
Ja, ik moet toch wat in afwachting van Oblivion. Als die klote postbode nu eens langs kwam. Naja, Burnout begint na dik 5.5 uur non stop ook wat te vervelen. Heb inmiddels 2 super auto's vrijgespeeld, heb je ook niks aan want ze gaan zo snel dat zodra je de CPU's achter je laat je ze eigenlijk nooit meer terug ziet en dus weinig punten scoort.quote:
ik hoop voor je dat jij hem wel krijgt, mijn bestelling was vertraagd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch wat in afwachting van Oblivion. Als die klote postbode nu eens langs kwam.
zuiderpark-computersquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:18 schreef quantas het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat jij hem wel krijgt, mijn bestelling was vertraagd.
als ik vragen mag: waar heb jij oblivion dan besteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |