Dit is mijn eerste console zonder backlog (nog welquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:48 schreef Strolie75 het volgende:
GRAW gehaald, en een wireless networking adaptor
Nu al een backlog
Jullie review? Kzit bij Gamer.nl en niet bij FOK!-gamesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:43 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hehe, duidelijk dat wij het niet eens gaan worden over deze gameMaar goed zal non the less toch jullie review weer met plezier gaan lezen, wanneer deze er is uiteraard.
Ga je schamen, ik ben momenteel bezig om overal gold te halen met de races die ik gehaald heb. De game mag dan eenvoudig zijn om door te spelen, om alle achievements te halen en overal gold moet je toch wel erg veel oefenen. Sommige races zijn erg pittig, met name de time trials.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik moet Burnout:Revenge nog uitpakken![]()
Omdat het knaagt als ik weet dat er CE's zjn en ik zit met zo'n single disc dingquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind dat ie hem zonder CE ook zou moeten halen...
Leuk zon CE.. maar hoe vaak blader je dat boek dan door![]()
Prima, strolie had er net nog 1 in zn handen, Nieuw Vennep.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Omdat het knaagt als ik weet dat er CE's zjn en ik zit met zo'n single disc ding
Zelfde als met DVD's, heb wel eens wat via internet besteld, blijkt dat er ook een 2 disc versie is dan ga ik terug naar de winkel om em te ruilen of de 2 disc versie te kopen.
Noem het een tik, ik wil gewoon die CE's hebben
Nieuw vennep ookquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Prima, strolie had er net nog 1 in zn handen, Nieuw Vennep.
... of je toch niet ff belt naar nieuwe vennep en vraagt of ze hem wil posten voor je zeker?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nieuw vennep ook
das me te ver weg, ik kan er 1 regelen bij een winkel in utrecht, maar nu twijfel ik...
ik heb ook GRAW gekochtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:48 schreef Strolie75 het volgende:
GRAW gehaald, en een wireless networking adaptor
Nu al een backlog
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
... of je toch niet ff belt naar nieuwe vennep en vraagt of ze hem wil posten voor je zeker?
Ik heb er 25 jaar gewoond, denk wel dat ik het weet te vindenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja je weet wel, die rotonde en voetbalveld naast de snelweg
Ik wilde net vragen wat die gamecube screens daar dedenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:40 schreef Retuobak het volgende:
Next-gen ZOMG
XBOX 9.5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111oneoneone
Oh ik dacht dat ik het Oblivion topic aan had geklikt.. ikquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:52 schreef Morthill het volgende:
Damn, dit was irritant. Moet een race winnen zonder te crashen om een auto vrij te spelen, ik crash in de allerlaatste seconde >_<
Paarden racequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik het Oblivion topic aan had geklikt.. ik![]()
![]()
Ja ik weet dat jij van gamer.nl bent, dat bedoelde ik ook met jullie review.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:02 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Jullie review? Kzit bij Gamer.nl en niet bij FOK!-games. Maar voor de rest, tja, ik gun het de Romenen (want die zijn verantwoordelijk voor deze game) wel, een mooie 8. Maar er zitten gewoon enkele rare dingetjes waarvan ik denk, tja...
Overigens heb ik een debugcopy (in case you didnt know) en geen retail review dus ik kan ook niet online waardoor je dus de helft van de fun mist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |