En daar zit je dan irritant op je bureaustoel achter je te kleine beeldschermpje met kut controls en matig geluid... Je moet het de 10 euro maar waard vindenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
PC is goedkoper, draait op vergelijkbare settings met de 360 versie (alleen dan in 1280x1024 ipv SDTV reso) en heeft later de mogelijkheid tot mods. Redelijk makkelijke keus dus.
Whoehahhaha!quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:35 schreef Gamedemon het volgende:
ik ben klaar met oblivion, ik koop em niet meer.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, we weten allemaal dat ie hem toch wel alsnog koopt zodra hij de CE ergens ziet liggen
Ik vind dat ie hem zonder CE ook zou moeten halen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, we weten allemaal dat ie hem toch wel alsnog koopt zodra hij de CE ergens ziet liggen
Heb de CE gezien.... mooi ding hoor. Echt een heftige CE. Zit een betaalmunt bij die je in die wereld gebruikt en een dik boek idd..... tevens een making off dvd... extra waarde is leuk maar idd niet nodig.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind dat ie hem zonder CE ook zou moeten halen...
Leuk zon CE.. maar hoe vaak blader je dat boek dan door![]()
Die munt is dan wel weer coolquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb de CE gezien.... mooi ding hoor. Echt een heftige CE. Zit een betaalmunt bij die je in die wereld gebruikt en een dik boek idd..... tevens een making off dvd... extra waarde is leuk maar idd niet nodig.
Staat leuk in de kast naast mijn andere CE'squote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb de CE gezien.... mooi ding hoor. Echt een heftige CE. Zit een betaalmunt bij die je in die wereld gebruikt en een dik boek idd..... tevens een making off dvd... extra waarde is leuk maar idd niet nodig.
Stop je die munt dan in je xbox?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Die munt komt mooi naast mijn gouden tientje te liggenquote:
Met die review ben ik het totaal niet eens, het is geen 9 waard dit spel, maar om nou te zeggen dat het zo laag waard is nee.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:54 schreef Dromer het volgende:
IGN review van blazing angels: http://xbox360.ign.com/articles/697/697947p1.html
Reviewer heeft ook gelijk!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:40 schreef =HellFire= het volgende:
Een 6,8 met zo'n beargumenteerde review vind ik best aardig hoor.
Had het wel een beetje verwacht.... lijkt me erg saai worden op den duur.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:54 schreef Dromer het volgende:
IGN review van blazing angels: http://xbox360.ign.com/articles/697/697947p1.html
Nou had ik vanochtend maar even tijd, dus heb maar heel snel door de review gekeken(lees de rating) en hier op m'n werk is het ign netwerk geblokkeerd, maar wat ik zo snel zag, gaf hij als reden dat je niets anders doet dan vliegtuigen neerschieten en bommen gooien.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:40 schreef =HellFire= het volgende:
Een 6,8 met zo'n beargumenteerde review vind ik best aardig hoor.
Hehe, duidelijk dat wij het niet eens gaan worden over deze gamequote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:28 schreef =HellFire= het volgende:
Secret Weapons over Normandy vond ik ook leuk ,maar zou ik niet hoger geven dan een 7,5. Zelfde geldt voor BA. Deze game is ook een beetje een The Outfit maar dan in de lucht.
Ik moet Burnout:Revenge nog uitpakkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:48 schreef Strolie75 het volgende:
GRAW gehaald, en een wireless networking adaptor
Nu al een backlog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |