James Bondjas? Cool, vol met vakjes en dingen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:32 schreef David Letterman het volgende:
afgeschoten voor een bondjas...
wintersport misschien?quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:38 schreef Litso het volgende:
Winterslaap. Andere tijdzone enzo.
Geen idee eigenlijk, z'n broer staat iig aan het het te rammelenquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:31 schreef remlof het volgende:
Die ene ONZ mod, weet je wel? Had een naam die lijkt op die van Paultjuhhh maar dan anders... En had een usericon met een ijsbeer erin geloof ik.
Waar is ie gebleven?
die is daar idd "naar terug"quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:22 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik denk naar Oegstgeest.
als ie daar vandaan zou komen en hij was er nu naar terug zou het nog wel een beetje grappig zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:22 schreef Intxaurraga het volgende:
Ah fuck! Dat was geen woordgrap. Ik heb gefaald.
Dat zou me een dijenkletser zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
als ie daar vandaan zou komen en hij was er nu naar terug zou het nog wel een beetje grappig zijn
omdat er geen pauper sub-forum is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:38 schreef Maikuuul het volgende:
Weten we dat ook weer
Waarom maken ze mij niet admin gek :/ ik ben een van de beste users
offtopicquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:49 schreef the_witch het volgende:
Ik heb echt geen idd Remlofje, maar volgende keer kopp ik een Hoegaarden ...speciaal voor jou!
Mijn zege heb jequote:Op woensdag 22 maart 2006 00:38 schreef Maikuuul het volgende:
Weten we dat ook weer
Waarom maken ze mij niet admin gek :/ ik ben een van de beste users
Geniaal.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:20 schreef renz0r het volgende:
Pool is gesignaleerd in het keldertje
[afbeelding]
'IJsberen' krijgt zo een nieuwe betekenis.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:20 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:20 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
oh nee, ik zoek die wittequote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:10 schreef UncleJB het volgende:
Hier is ie, de geile beer;
renz0r
Bewijs;
Ik ben een geile beer!
Ik heb met tubgirl gezoend
Geile beer en tubgirl zijn iets te verschillendquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:10 schreef UncleJB het volgende:
Hier is ie, de geile beer;
renz0r
Bewijs;
Ik ben een geile beer!
Ik heb met tubgirl gezoend
nee, melkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:00 schreef mcDavid het volgende:
drinken witte beren ook wit bier?
Ah ok, dus maw je hebt een leven gekregen!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:13 schreef Pool het volgende:
Hoi.![]()
Nou, ik heb bijna geen tijd en zin meer om te modereren. Dus ik wilde weg. Maar ik mocht niet, dus ze maakten me niet zwart. Dus nu modereer ik zo af en toe in het weekend wat lafjes mee.![]()
Bijna. Een boekje met Sudoku's.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, dus maw je hebt een leven gekregen!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:20 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Moeilijker dan beoordelen of een topic op slot moet?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:20 schreef Pool het volgende:
[..]
Sommige puzzels zijn echt moeilijk hoor.![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:13 schreef Pool het volgende:
Hoi.![]()
Nou, ik heb bijna geen tijd en zin meer om te modereren. Dus ik wilde weg. Maar ik mocht niet, dus ze maakten me niet zwart. Dus nu modereer ik zo af en toe in het weekend wat lafjes mee.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |