gaat er een godsvermogen in de rest van de marketing campange gestopt wordenquote:
Daar heeft een heel team waarschijnlijk vele maanden over nagedacht.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:30 schreef blrrrt het volgende:
Oja, en de nieuwe slogan natuurlijk!
kpn sluit je aan
Ook een juweeltje
Er zit natuurlijk ook een diepere betekenis achter hè enzo.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:32 schreef Murray het volgende:
[..]
Daar heeft een heel team waarschijnlijk vele maanden over nagedacht.
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:28 schreef Byte_Me het volgende:
doet me aan msn denken.
..en het grappige is, dat kan nog uit ook, want het levert ze een nog groter godsvermogen op.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:28 schreef kless het volgende:
[..]
gaat er een godsvermogen in de rest van de marketing campange gestopt worden
Damn, zou wel eens weten wat de kosten waren van die slogan en dat logootjequote:Op woensdag 22 maart 2006 00:32 schreef Murray het volgende:
[..]
Daar heeft een heel team waarschijnlijk vele maanden over nagedacht.
Het nieuwe logo vind ik inderdaad ook erg msn-erig.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:44 schreef Byte_Me het volgende:
[afbeelding][[url=http://www.buildspace.co.uk/pjslife/images/index/msn.gif]afbeelding][/url]
Mij aan Skittlesquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:28 schreef Byte_Me het volgende:
doet me aan msn denken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |