Omdat ze het stadion nog niet uitmogen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij een bekerwedstrijd van Ajax in de Amsterdam ArenA in de halve finale zou op dit moment driekwart van de supporters al weg zijn. Hier gaan ze 10 minuten na afloop nog fijn met z'n allen zingen.
Nee, dan Nederlandse supportersquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:14 schreef VoreG het volgende:
Wat zijn Engelsen toch ontzetten lelijk, dat publiek
Wat een onzin zeg, daar hadden er nu nog mensen gezeten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij een bekerwedstrijd van Ajax in de Amsterdam ArenA in de halve finale zou op dit moment driekwart van de supporters al weg zijn. Hier gaan ze 10 minuten na afloop nog fijn met z'n allen zingen.
Kom we gaan Ajax er weer eens bijhalen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Die mogen morgen weerquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kom we gaan Ajax er weer eens bijhalen.
Makkelijk hoor. Maar als je vier jaar achter elkaar kampioen wordt en Chelsea 2 keer achter elkaar kampioen maakt wat ze 50 jaar niet is gelukt, dan heb je jezelf wel bewezen. Chelsea blijft gewoon de beste van Engeland. Het enige wat nu nog moet komen is Europese glorie. Hoofddoelstelling voor het komende jaar lijkt mij.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:09 schreef DutchGooner het volgende:
Dit maakt mijn dag dan nog een heel klein beetje goed.
Het zogenaamde ongenaakbare Chelsea pakt van de 6 mogelijke hoofdprijzen onder Mourinho er wel 2
Da's het kutte van zo'n budget - zelfs als je ieder jaar kampioen wordt is het niet genoeg - het is een minimum vereiste. Dit seizoen was ieder geval slechter voor CFC dan het vorige: geen LC, eerder uitgeschakeld in de CL en volgens mij ook later kampioen dan vorig seizoen.quote:Op zondag 23 april 2006 01:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Makkelijk hoor. Maar als je vier jaar achter elkaar kampioen wordt en Chelsea 2 keer achter elkaar kampioen maakt wat ze 50 jaar niet is gelukt, dan heb je jezelf wel bewezen. Chelsea blijft gewoon de beste van Engeland. Het enige wat nu nog moet komen is Europese glorie. Hoofddoelstelling voor het komende jaar lijkt mij.
Nee hoor.quote:Op zondag 23 april 2006 01:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Makkelijk hoor. Maar als je vier jaar achter elkaar kampioen wordt en Chelsea 2 keer achter elkaar kampioen maakt wat ze 50 jaar niet is gelukt, dan heb je jezelf wel bewezen. Chelsea blijft gewoon de beste van Engeland. Het enige wat nu nog moet komen is Europese glorie. Hoofddoelstelling voor het komende jaar lijkt mij.
Sport1 sowiesoquote:Op zondag 23 april 2006 11:27 schreef borisz het volgende:
waar kunnen we de 2de halve finale zien?
Nee idd. Ik snap er niets van hoe die rechten daar in elkaar zitten bij de voetbal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |