M moest vorig jaar op de dag van de FA cup finale voor dr C afzwemmen ...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Afzwemmen gaat altijd voor. Leuk man, dan al voor haar B.
Een uitermate mooie dag was datquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:14 schreef Doc het volgende:
[..]
M moest vorig jaar op de dag van de FA cup finale voor dr C afzwemmen ...
Ik kan die smoes natuurlijk ook mooi even gebruiken voor 13-05: golfer moet zelf op die dag afzwemmen voor zijn bejaardenzwemdiploma.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:14 schreef Doc het volgende:
[..]
M moest vorig jaar op de dag van de FA cup finale voor dr C afzwemmen ...
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een uitermate mooie dag was dat![]()
Ik weet nog dat ik supervermoeid in Cardiff aankwam,de slechtste wedstrijd van het seizoen zag en vervolgens helemaal uit mijn dak ging nadat Vieira ons voor de verandering maar weer eens een FAC schonkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:19 schreef Doc het volgende:
[..]![]()
kat die dag toch er nog wat van kenne zien van die finale omdat die dag een goeie vriend van me trouwde en stiekem er effe tussen uitgesneaked was - toen niet de hele wedstrijd gezien met al die verlengingen en zo - maar Digger hield me die dag goed op de hoogte- twas een druk dagje
![]()
Ik gun Vieira komende weeke ook weer een klinkende overwinningquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik supervermoeid in Cardiff aankwam,de slechtste wedstrijd van het seizoen zag en vervolgens helemaal uit mijn dak ging nadat Vieira ons voor de verandering maar weer eens een FAC schonk
Bek houwe slet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik gun Vieira komende weeke ook weer een klinkende overwinning
Dat bepaal ik zelluf wel, jij ouwe tandeloze stoephoerquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een uitermate mooie dag was dat![]()
Mooi zo.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:31 schreef DIGGER het volgende:
http://news.bbc.co.uk/spo(...)_the_day/4844754.stm
Zet maar vast in je agenda
Over 5 minuten dus, het wordt vast een interessante wedstrijd.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond de replay tussen M'boro en Charlton vanaf 21.00 (NL tijd) op BBC1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |