Ja, dan mogen die de Uefa Cup in.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:46 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe zit t nou precies met Europees voetbal? Als West Ham/Charlton/Boro de finale speelt tegen CFC of LFC die CL hebben dan mogen zij als ze verliezen ook de uefa in?
Ben er maar blij mee, West Ham kan ze allebei hebbenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:14 schreef Erasmusch het volgende:
Mogen we weer 90min genieten op de BBC
Jij baalt zeker wel dat je deze galavoorstelling hebt moeten missen wegens tentamens?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben er maar blij mee, West Ham kan ze allebei hebben
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jij baalt zeker wel dat je deze galavoorstelling hebt moeten missen wegens tentamens?
quote:''We're delighted to be still in the hat - not many of us have been in a semi-final draw before.''
quote:"We've got a decent record at The Riverside and earlier this season we did very well up there in the league.''
woar blief ie op tf ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:07 schreef Dos37 het volgende:
Laat west ham de cup nou maar winnen.
OK - regel jij het even ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:25 schreef DutchGooner het volgende:
Liverpool v West Ham zou wel aardig zijn
Maar dan alleen als LFC de finale niet haaltquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:07 schreef Dos37 het volgende:
Laat west ham de cup nou maar winnen.
Dat hadden Doc en ik toch al voor 13 mei afgesproken?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:25 schreef DutchGooner het volgende:
Liverpool v West Ham zou wel aardig zijn
Dan kom je wel langs he? Als dat de finale wordt beloof ik dat ik ook langs komquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hadden Doc en ik toch al voor 13 mei afgesproken?
Waarschijnljk kom ik zelfs als de finale Hammers-Chelski wordt even langs.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:01 schreef Doc het volgende:
Dan kom je wel langs he? Als dat de finale wordt beloof ik dat ik ook langs kom
Ik zie nu trouwens dat dan ook de meet isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarschijnljk kom ik zelfs als de finale Hammers-Chelski wordt even langs.![]()
Dan wordt het een misschien - het wordt overigens so wie een " misschien" omdat Rosa dan die dag misschien moet afzwemmen voor d'r B (moet effe in agenda kijken...)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarschijnljk kom ik zelfs als de finale Hammers-Chelski wordt even langs.![]()
Afzwemmen gaat altijd voor. Leuk man, dan al voor haar B.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:09 schreef Doc het volgende:
Dan wordt het een misschien - het wordt overigens so wie een " misschien" omdat Rosa dan die dag misschien moet afzwemmen voor d'r B (moet effe in agenda kijken...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |