Omdat ze het stadion nog niet uitmogen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij een bekerwedstrijd van Ajax in de Amsterdam ArenA in de halve finale zou op dit moment driekwart van de supporters al weg zijn. Hier gaan ze 10 minuten na afloop nog fijn met z'n allen zingen.

Nee, dan Nederlandse supportersquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:14 schreef VoreG het volgende:
Wat zijn Engelsen toch ontzetten lelijk, dat publiek

Wat een onzin zeg, daar hadden er nu nog mensen gezeten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij een bekerwedstrijd van Ajax in de Amsterdam ArenA in de halve finale zou op dit moment driekwart van de supporters al weg zijn. Hier gaan ze 10 minuten na afloop nog fijn met z'n allen zingen.

Kom we gaan Ajax er weer eens bijhalen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:

Die mogen morgen weerquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kom we gaan Ajax er weer eens bijhalen.

Makkelijk hoor. Maar als je vier jaar achter elkaar kampioen wordt en Chelsea 2 keer achter elkaar kampioen maakt wat ze 50 jaar niet is gelukt, dan heb je jezelf wel bewezen. Chelsea blijft gewoon de beste van Engeland. Het enige wat nu nog moet komen is Europese glorie. Hoofddoelstelling voor het komende jaar lijkt mij.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:09 schreef DutchGooner het volgende:
Dit maakt mijn dag dan nog een heel klein beetje goed.
Het zogenaamde ongenaakbare Chelsea pakt van de 6 mogelijke hoofdprijzen onder Mourinho er wel 2

Da's het kutte van zo'n budget - zelfs als je ieder jaar kampioen wordt is het niet genoeg - het is een minimum vereiste. Dit seizoen was ieder geval slechter voor CFC dan het vorige: geen LC, eerder uitgeschakeld in de CL en volgens mij ook later kampioen dan vorig seizoen.quote:Op zondag 23 april 2006 01:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Makkelijk hoor. Maar als je vier jaar achter elkaar kampioen wordt en Chelsea 2 keer achter elkaar kampioen maakt wat ze 50 jaar niet is gelukt, dan heb je jezelf wel bewezen. Chelsea blijft gewoon de beste van Engeland. Het enige wat nu nog moet komen is Europese glorie. Hoofddoelstelling voor het komende jaar lijkt mij.

Nee hoor.quote:Op zondag 23 april 2006 01:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Makkelijk hoor. Maar als je vier jaar achter elkaar kampioen wordt en Chelsea 2 keer achter elkaar kampioen maakt wat ze 50 jaar niet is gelukt, dan heb je jezelf wel bewezen. Chelsea blijft gewoon de beste van Engeland. Het enige wat nu nog moet komen is Europese glorie. Hoofddoelstelling voor het komende jaar lijkt mij.

Sport1 sowiesoquote:Op zondag 23 april 2006 11:27 schreef borisz het volgende:
waar kunnen we de 2de halve finale zien?

Nee idd. Ik snap er niets van hoe die rechten daar in elkaar zitten bij de voetbal.quote:

OF je schaft Sport1 aan OF je gaat naar de pub,dan kan je het wel zienquote:Op zondag 23 april 2006 17:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat weten we niet, want we kunnen het niet zienvertel!

Dat 1e kan niet, want ik zit vast aan Casemaquote:Op zondag 23 april 2006 17:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OF je schaft Sport1 aan OF je gaat naar de pub,dan kan je het wel zien

Die hbben toch ook Sport1 neem ik aanquote:Op zondag 23 april 2006 17:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat 1e kan niet, want ik zit vast aan Casema![]()
Sorry,my badquote:en een pub? Ik zit in Hellevoetsluis

Dat begreep ik maar zoiets doe je niet.quote:Op zondag 23 april 2006 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
1557: The players line-up around the centre circle to pay their tribute to John Lyall. Rather than observe a minute's silence the West Ham fans sing in tribute to their former manager, who died this week aged 66. Manager Alan Pardew signals for the fans to be quiet but they carry on regardless. A rather bizarre start to the afternoon.
Dat dus.

quote:Op zondag 23 april 2006 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ondertussen heb je het nog steeds niet verteld zakkenwasser

Inderdaadquote:Op zondag 23 april 2006 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ondertussen heb je het nog steeds niet verteld zakkenwasser

Voor een euro per post wil ik je wel op de hoogte houden.quote:Op zondag 23 april 2006 17:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad
Beetje een boiende wedstrijd?

Is goed, begin maarquote:Op zondag 23 april 2006 17:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Voor een euro per post wil ik je wel op de hoogte houden.

Zal eerst effe mijn rekeningnummer aan je doorgeven.quote:

Ik zat meer aan 50 euro te denkenquote:Op zondag 23 april 2006 17:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zal eerst effe mijn rekeningnummer aan je doorgeven.
Schikt een voorschot van 25 euro je?

Ook goed,zodra het op mijn rekening staat zal ik beginnenquote:

Dan is de wedstrijd alweer voorbijquote:Op zondag 23 april 2006 17:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ook goed,zodra het op mijn rekening staat zal ik beginnen

Maar genoeg mensen die het lezenquote:Op zondag 23 april 2006 18:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
Zit je lekker in je eentje te posten Dokkie.

quote:Op zondag 23 april 2006 18:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
Overigens wel een mooie finale, met hopelijk Liverpool West Ham als winnaar.

Als ze maar niet in creme kleurige Armani pakjes het veld op komenquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:44 schreef stevengerrard het volgende:
Dat is zeker zo DOC maar dit LFC team is zo gebrand om te FA Cup binnen te halen dat mag niet mis gaan.
Daarbij moeten ze West ham gewoon de 1e helft overrompelen met het spel want die zullen uiteraard vol staan van de zenuwen en de sfeer die ze nooit hebben meegemaakt.

Maar andersom ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:29 schreef Doc het volgende:
Het blijft een cup-final en er zijn wel eens eerder FAC finales verloren tegen teams waar dat niet van zou moeten...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |