OF je schaft Sport1 aan OF je gaat naar de pub,dan kan je het wel zienquote:Op zondag 23 april 2006 17:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat weten we niet, want we kunnen het niet zienvertel!
Dat 1e kan niet, want ik zit vast aan Casemaquote:Op zondag 23 april 2006 17:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OF je schaft Sport1 aan OF je gaat naar de pub,dan kan je het wel zien
Die hbben toch ook Sport1 neem ik aanquote:Op zondag 23 april 2006 17:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat 1e kan niet, want ik zit vast aan Casema![]()
Sorry,my badquote:en een pub? Ik zit in Hellevoetsluis
Dat begreep ik maar zoiets doe je niet.quote:Op zondag 23 april 2006 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
1557: The players line-up around the centre circle to pay their tribute to John Lyall. Rather than observe a minute's silence the West Ham fans sing in tribute to their former manager, who died this week aged 66. Manager Alan Pardew signals for the fans to be quiet but they carry on regardless. A rather bizarre start to the afternoon.
Dat dus.
quote:Op zondag 23 april 2006 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ondertussen heb je het nog steeds niet verteld zakkenwasser
Inderdaadquote:Op zondag 23 april 2006 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ondertussen heb je het nog steeds niet verteld zakkenwasser
Voor een euro per post wil ik je wel op de hoogte houden.quote:Op zondag 23 april 2006 17:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad
Beetje een boiende wedstrijd?
Is goed, begin maarquote:Op zondag 23 april 2006 17:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Voor een euro per post wil ik je wel op de hoogte houden.
Zal eerst effe mijn rekeningnummer aan je doorgeven.quote:
Ik zat meer aan 50 euro te denkenquote:Op zondag 23 april 2006 17:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zal eerst effe mijn rekeningnummer aan je doorgeven.
Schikt een voorschot van 25 euro je?
Ook goed,zodra het op mijn rekening staat zal ik beginnenquote:
Dan is de wedstrijd alweer voorbijquote:Op zondag 23 april 2006 17:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ook goed,zodra het op mijn rekening staat zal ik beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |