Spinvis wordt alleen gewaardeerd door mensen die intelligent willen overkomen doordat ze zijn (simpele) teksten begrijpen. Het is gewoon geestmasturbatie, echt intens sneu.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:19 schreef Molluck het volgende:
[..]
Helaas hebben we in Nederland geen last van orkanen, maar het wordt tijd dat jij eens overwaait.
Spinvis is een koning![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:19 schreef Molluck het volgende:
[..]
Helaas hebben we in Nederland geen last van orkanen, maar het wordt tijd dat jij eens overwaait.
Spinvis is een koning KEIZER![]()
Hoe kun je overgewaardeerd zijn als iedereen je een domme kneus vindt? Of is hij zelfs dán nog overgewaardeerd?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:54 schreef freak1 het volgende:
ik vind dat jij overgewaardeerd bent lieve sunchaser.
kusjes
freak1
Nee, je begrijpt me niet. Datgene wat ik niet begrijp is niet de muziek van ons Nieuwegeinse genie, maar het feit dat iedereen dat geneuzel zo ophemelt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:03 schreef PAA-053 het volgende:
Ja, dat is wat je 1 post geleden zei ja
Als de muziek je niet aanstaat kan dat gewoon toch? Je hebt alleen van die mensen die het afkeuren omdat het poetisch is, of daar een poging toe doet. Dat vind ik altijd zoiets triests.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |