doenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:04 schreef SlaadjeBla het volgende:
naar je buurman te gaan met een hamerboormachine en te dreigen deze morgen om 5:30 in de muur te zetten als hij zijn grafherriemziek niet zachter zet, wetende dat je er in de afgelopen maanden al zeker 5 keer aan de deur bent geweest om te klagen?
* SlaadjeBla hoopt dat de buurman niet meeleest voor het verrassingseffect
iets met tuut-tuut-boem-tuut-tuut-boemquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:08 schreef Chriz2k het volgende:
Wat voor muziek?
dank, en nu zit mn drinken over mn toetsenbordquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:08 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
iets met tuut-tuut-boem-tuut-tuut-boem
is ie kaal?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:08 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
iets met tuut-tuut-boem-tuut-tuut-boem
Die hamerboormachine kan een ravage aanrichten hoorquote:
Het is mijn bovenbuurman en de zijmuren zijn beter geisoleerd dan het plafond. Het is zo gehorig dat je bijna iemand die op normaal volume praat kunt horen. En als je in zo'n gehorig huis woont weet je dat je gewoon rekening met elkaar moet houden. Dat doen wij ook en verwachten wij andersom ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:26 schreef Martijn_77 het volgende:
Best wel maar wel verrassend en duidelijk. Maar wat denkt de rest van het blok er dan van?
sommige mensen zijn nog wel voor reden vatbaar, bij de een duurt het alleen wat langere dan bij de anderquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:31 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Het is mijn bovenbuurman en de zijmuren zijn beter geisoleerd dan het plafond. Het is zo gehorig dat je bijna iemand die op normaal volume praat kunt horen. En als je in zo'n gehorig huis woont weet je dat je gewoon rekening met elkaar moet houden. Dat doen wij ook en verwachten wij andersom ook.
Maar ik lijk me dus vergist te hebben, want ondanks dat hij de schijn tegen had heeft mijn geklaag de afgelopen maanden blijkbaar toch zijn vruchten afgeworpen. Hij is verder ook best redelijk, maar zo hardleers.
En nu pitten, want morgen vroeg op
Na 22:15 niets meer gehoord. Hij had zijn reputatie niet mee, waardoor ik nogal geprikkeld was. Voortdurend gedreun door je plafond helpt ook niet echt. Overdag kan ik dat nog wel hebben, het is niet iedere dag zo hard, maar na tienen moet het gewoon stil zijn. Ik sta om 05:30 op en dan wil ik niet tot 02:00 uur wakker liggen van dat gedreun, want zo lang gaat hij door.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:46 schreef dolle_hond het volgende:
hoe ging de nacht
Probeer de openingspost nog eens aandachtig te lezen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:15 schreef Pappie_Culo het volgende:
Je bent niet alleen op de wereld!
heb ik gedaan... burenruzies vragen niet om logica maar om de onredelijke botte bijl.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:24 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Probeer de openingspost nog eens aandachtig te lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |