me tooquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:41 schreef --Globe-- het volgende:
Ik zit in Team Addison, Meredith zeurt te veel.
Ik ben sowieso een vrouwenseries-fan, vind SatC, DH en vooral GG ook geweldig.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:06 schreef neo2000 het volgende:
OMG. Er zijn gewoon meer kerols die die serie tov vinden!! En ik maar denken dat ik een rasechte freak was..! ToV!
SatC lijkt me Sex and the City.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:26 schreef MaJo het volgende:
Dat moment dat Burke bij Christina in bed stapte was zo mooiWerd echt spontaan verliefd op hem
![]()
Jij??quote:
ik kijk er ook meestal wel naarquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:06 schreef neo2000 het volgende:
OMG. Er zijn gewoon meer kerols die die serie tov vinden!! En ik maar denken dat ik een rasechte freak was..! ToV!
Idd, als ik een man was zou ik eerder op Addison vallen dan op Meredithquote:
een vrouw die vreemd gaat of een mooie lieve intelligente jonge vrouw?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:34 schreef Nuna het volgende:
[..]
Idd, als ik een man was zou ik eerder op Addison vallen dan op MeredithIk wil wedden dat Derek terugkomt bij Addison
![]()
Ik vind Meredith echt zo'n grijs muisje vergeleken bij Addison.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:34 schreef Nuna het volgende:
[..]
Idd, als ik een man was zou ik eerder op Addison vallen dan op MeredithIk wil wedden dat Derek terugkomt bij Addison
![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:34 schreef Nuna het volgende:
[..]
Idd, als ik een man was zou ik eerder op Addison vallen dan op Meredith![]()
Nee, zo simpel is het. Voor mij dan tenminste.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:46 schreef Molline het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel ... krab jezelf nog es achter het oor![]()
Oke, daar heb je een punt. Toch team Addisonquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:13 schreef Troel het volgende:
Team Meredith hier.
Addison is wel leuk, maar vreemdgaan doe je niet. Simpel.
Spelbrekerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou Meredith en Addison links laten liggen en voor Izzy gaan.
Helemaal mee eeens !!!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:02 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
een vrouw die vreemd gaat of een mooie lieve intelligente jonge vrouw?
Team Meredith!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou Meredith en Addison links laten liggen en voor Izzy gaan.
Greys Anatomy (USA)quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:33 schreef Byte_Me het volgende:
wanneer begint seizoen 3 in de VS?
Bullshit, dat krijg je als je je vrouw verwaarloost, het was een schreeuw om aandacht !!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:13 schreef Troel het volgende:
Addison is wel leuk, maar vreemdgaan doe je niet. Simpel.
quote:Op zondag 2 april 2006 12:08 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Bullshit, dat krijg je als je je vrouw verwaarloost, het was een schreeuw om aandacht !!
[Offtopic]quote:
Jake Gyllenhaalquote:Op zondag 2 april 2006 14:06 schreef Nevje het volgende:
[..]
[Offtopic]
Rena, van wie is die foto op je usericon?Komt me bekend voor..
[/Offtopic]
Sorry, maar ze heeft geen e-mail adres opgegeven.. hihi..![]()
Seizoen 2, aflevering 4quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:17 schreef One_conundrum het volgende:
welke aflevering was dit? k moet em even van internet af halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |