Privéfoto's zijn niet toegestaan op FOK!quote:
Zeg, heb ik me nou via jouw link aangemeld, of nietquote:
Jep! Nu nog even van 1 van de vele aanbiedingen gebruik maken en je hebt zo een ipod verdiend! Ikzelf heb voor 15 euri op unibet ingelegd. En staat nu op 40 ongeveer. Is niet veel, maar alle beetjes helpen!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, heb ik me nou via jouw link aangemeld, of niet?
Ik ben voor de 200 euro gegaan, dat kan ik beter gebruiken dan een ipodquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jep! Nu nog even van 1 van de vele aanbiedingen gebruik maken en je hebt zo een ipod verdiend! Ikzelf heb voor 15 euri op unibet ingelegd. En staat nu op 40 ongeveer. Is niet veel, maar alle beetjes helpen!
voor de onwetenden, Unibet is een spelsite voor sportwedstrijden
Haha ja dat kan ook. Maar dat kon nog niet toen ik mij aangemeld hadquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben voor de 200 euro gegaan, dat kan ik beter gebruiken dan een ipod.
Uh, geld inzetten op voetbalwedstrijden, van 1 euro tot hoeveel je wilt. Er zijn superveel varianten mogelijk. En je kunt ook op nog veel meer sporten inzetten. Eigenlijk op elke sport wel. En momenteel is er een aanbieding dat je 1e inzet bij unibet ongeldig wordt verklaard als je verliest. Dus 15 euro inzetten zonder risico!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
Ik snap dat Unibet niet, hoe werkt dat?
]quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:59 schreef Bupatih het volgende:
Verkapte ShowChat + offtopic gratis-Ipod-geleuter.
Dus, voor 15 euro krijg ik 200 euro eigenlijkquote:Open een speelrekening, stort minimaal ¤ 15,- en krijg ¤ 15,- gratis!
Wat een Onzin hequote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:59 schreef Bupatih het volgende:
Verkapte ShowChat + offtopic gratis-Ipod-geleuter.
Zo ongeveer. Als 9 mensen ofzo hetzelfde doen in ieder geval wel. Daarom moet je dus reklame maken voor je refferdingesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus, voor 15 euro krijg ik 200 euro eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |