Ik snap niks van dit topic, wel correct nederlands praten.quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:04 schreef compier het volgende:
Stervende hoeren kankerkachelzo dat lucht op
Ben jij Chowiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:04 schreef compier het volgende:
Stervende hoeren kankerkachelzo dat lucht op
dus ook weer eens geen modehoertjequote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja. maar voorlopers zijn buitenbeentjes
Héjeuh hou mij er buiten svpquote:
Het is niet erg. Je vindt hem blijkbaar leuk ofzo.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:10 schreef compier het volgende:
stole... hmm, copyright teken erbij dn maar?
jah is goed hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hallo 2609.
Ik ben uber vrolijk en helemaal gekkig.
Dansje doen?
Ik kon jou niet wegsnijden zonder dat Compier vreemde vormen aan zou nemen.quote:
Hoe minder hoe beter!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kon jou niet wegsnijden zonder dat Compier vreemde vormen aan zou nemen.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kon jou niet wegsnijden zonder dat Compier vreemde vormen aan zou nemen.
In principe niet, nee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:13 schreef compier het volgende:
tja vreemd ben ik toch al... dan maakt die vorm toch niet zoveel meer uit ?
Hij blijft goed,quote:
I know.quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:20 schreef compier het volgende:mag niet van een aantal mensen, waaronder RIAGG....
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
Gaan we hier nog rellen of hoe zit dat?
Sorry, heb nou eenmaal maar 1 hoofd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:31 schreef Maisnon het volgende:
melanie, je hoofd staat vaak hetzelfde op de foto
laat haar nou, ze is net op dreef, ze is niet (meer) depressief, en ze praat op msn over anale sex...quote:
Maak eens een mooie slip.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:37 schreef Maikuuul het volgende:
Ah zo, jaja gek wiezo niet
quote:
In principe ist daar wel goed weer voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |