abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 maart 2006 @ 15:57:13 #201
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_36407299
dit is echt het meet waardeloze topic ever
  maandag 27 maart 2006 @ 16:05:49 #202
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_36407516
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:56 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Tsja. De wereld is één groot circus en iedereen is afwisselend op de piste en op de tribune te vinden..

Iedereen doet maar en ik kan me er niet druk over maken. Als pubertjes in Slipknot truien willen lopen, moeten zij dat weten, als mensen op hen willen zeiken omdat ze hen belachelijk vinden, moeten zij dat weer weten.
Kijk daar kan ik me erg goed in vinden.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_36407614
Ik denk dat de mensen hier een beetje een verkeerd idee hebben van goths. Je ziet tegenwoordig wel veel alternatieve jongeren die vaak luisteren naar rock/metal/punk/emo, maar ik denk niet dat je die als 'gothic' kan bestempelen. Ikwel gebruik altijd het criterium: luistert iemand naar goth-muziek? Wanneer iemand naar gothic luistert, dan zou ik die persoon als gothic kunnen bestempelen. Het probleem is echter dat de gothic scene die zo snel toegankelijk is voor mensen die zich er niet echt in verdiepen, zo ontstaan nogal eens misverstanden over gothic muziek en goths.

Ik denk dat ik mezelf wel een goth zou kunnen noemen. Alhoewel ik niet zo erg van die hokjesgeest houd en het, door onkunde van buitenstaanders, een nogal rare bijsmaak heeft gekregen. Bovendien beslaat mijn muzieksmaak ook wel enkele andere genres.

Ik vind de vraag 'waarom wordt iemand gothic?' een nogal vreemde vraag. Wanneer iemand naar top40 muziek luistert, dan is het toch ook niet alsof diegene besloten heeft om iemand die naar top40 muziek luistert te worden? Ik luister naar de muziek, en kleed me af en toe zo, omdat ik het mooi vind.

Het heeft helemaal niets te maken met het gevoel ergens bij te horen of vrienden te krijgen. Ik heb genoeg vrienden, waarvan het overgrote deel niet naar gothic-muziek luistert. Ik ben ook meestal niet overduidelijk als gothic zijnde te herkennen en ik herken andere goths ook niet.

De zogenaamde sfeer rondom de 'gothic scene' ervaar ik ook niet zozeer. Ik vind zwart een mooie kleur, dat dan wel weer, en ik hou natuurlijk van muziek. Fascinaties voor de dood, depressiviteit, krassen, creativiteit etc. zijn zeker geen eigenschappen die op mij van toepassing zijn, en ook niet voor andere goths die ik ken. Ik vind het dan wel weer fijn om alleen te zijn en ik ben niet erg sociaal, maar ik betwijfel of dit gerelateerd is aan mijn muzieksmaak. Over het algemeen vind ik het erg vreemd om iemand eigenschappen toe te schrijven op basis van zijn muzieksmaak.

Vaak werd gesugereerd in dit topic dat mensen zich zo kleden om aandacht te trekken, zich af te zetten of 'anders' te zijn. Ik moet wel zeggen dat ik het fijn vindt om niet als iedereen te zijn, maar ik denk niet dat mijn al dan gothic zijn alles is wat mij van de 'standaard mens' scheidt. Aandacht trekken en af zetten slaat al helemaal nergens op, waarom zou ik me af willen zetten en waarvan?

Natuurlijk snap ik wel wat de meeste hier bedoelen, maar er zitten volgens mij ook wel een heleboel mensen tussen die niet verder kijken dan hun neus lang is. Natuurlijk is het een onbegonnen strijd, maar ik zou het wel fijn vinden als er meer mensen waren die zich besefden wat gothic is, en vooral: wat het niet is!
pi_36410331
Sorry DeathStella, maar jij hebt het ook niet goed begrepen. "Goth zijn" betreft niet alleen muziek- of kledingsmaak; er zit ook een bepaald wereldbeeld en levensstijl achter (die ik overigens niet deel). Alleen met het 'totaalpakket' zou je het stickertje 'goth' moeten dragen, als je het mij vraagt. Anders steek je er alleen maar de draak mee.
  maandag 27 maart 2006 @ 17:50:10 #205
144541 zwelgje81
http://forum.fok.nl/topic/8562
pi_36410404
gothic's zijn eng
sta denk ik liever op een hardcore feest met nazi's om me heen dan een zaal met gothic's. Vind ze altijd zo iets deprimerends hebben, alsof de wereld op houd te bestaan
  maandag 27 maart 2006 @ 20:24:07 #206
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_36415202
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:50 schreef zwelgje81 het volgende:
gothic's zijn eng
sta denk ik liever op een hardcore feest met nazi's om me heen dan een zaal met gothic's. Vind ze altijd zo iets deprimerends hebben, alsof de wereld op houd te bestaan
Alsof er Nazi's op een Gabber feest komen..
En dan ook nog vooroordelen over Goths.. triest mannetje.. zoek eerst ff uit waar je over praat voordat je wat onzinnigs gaat zeggen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  maandag 27 maart 2006 @ 20:28:47 #207
144541 zwelgje81
http://forum.fok.nl/topic/8562
pi_36415373
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:24 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Alsof er Nazi's op een Gabber feest komen..
En dan ook nog vooroordelen over Goths.. triest mannetje.. zoek eerst ff uit waar je over praat voordat je wat onzinnigs gaat zeggen.
gelukkig weet ik waar ik over praat aangezien ik 2 jaar in een discotheek heb gewerkt waar voornamelijk hardcore/speedcore en darkcore feesten geweest zijn. En aangezien daar een behoorlijk percentage stormfront komt. Dus kom niet met je domme praat bij mij, aangezien ik niet gezegd heb dat er op een gemiddeld hardcore feest alleen maar nazi's komen.
En btw gabbers komen niet op hardcore feesten das ook generaliseren
  maandag 27 maart 2006 @ 20:28:52 #208
117776 OFfSprngr
pi_36415376
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 21:22 schreef Seneca het volgende:
[..]

En vaak winnen ze nog ook!

Krassen krassen krassen!
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 21:35 schreef Silven het volgende:

[..]

Zie het aan je ondertitel

Doe mij ook maar rap/hiphop, ik kots op goths en hun muziek
En wat ken jij dan voor Gothic?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  maandag 27 maart 2006 @ 20:38:11 #209
117776 OFfSprngr
pi_36415704
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:28 schreef zwelgje81 het volgende:

[..]

gelukkig weet ik waar ik over praat aangezien ik 2 jaar in een discotheek heb gewerkt waar voornamelijk hardcore/speedcore en darkcore feesten geweest zijn. En aangezien daar een behoorlijk percentage stormfront komt. Dus kom niet met je domme praat bij mij, aangezien ik niet gezegd heb dat er op een gemiddeld hardcore feest alleen maar nazi's komen.
En btw gabbers komen niet op hardcore feesten das ook generaliseren
Ok, ik legde me assumptie iets te snel, maar ik ben nog steeds van oordeel dat je te stereotype beeld hebt van Goths.
Hardcore = Hardcore Punk, Gabber = Hardcore Techno.
En volgens mij moeten de meeste Gabbers Neo's niet, dit is ten minste wat ik heb gehoord.
.
.
  maandag 27 maart 2006 @ 21:33:42 #210
117776 OFfSprngr
pi_36417598
Ik merk altijd dat dit soort discussies precies door midden zijn gesplits op een paar mensen na die het gewoon niet boeit, maar dus de 2 groepen, pro en con, de mensen tegen Goths (of praktisch elk andere subcultuur) hebben altijd een onwijs stereotype beeld van Goths en komen meestal met "ze zijn lelijk", "ze stinken", "ze zijn depressief", "ze dragen zwart", "die hele groep wilt niet in een groep horen", "ze zien er het zelfde uit".
Dus hierbij: nee, Goths stinken niet, ze verzogen zichzelf net zo vaak als jou en mij, ze zijn gemiddeld gezien net zo vaak depressief als gemiddelde Nederlanders en/of andere subculturen. Inderdaad, zwart is een soort van basiskleur bij Goths maar dit gaat ook niet altijd op, ik kom vaak op Cybergothic feesten waar genoeg mensen in witte outfits komen of andere veel gekleurde (liefst neon/uv) kleren komen, veel kleurrijker dan andere feesten waar ik kom.
Ik heb niet het idee dat ze allemaal vinden dat ze niet in een groep willen horen, ik denk eerder dat ze het eigenlijk geen zak kan schelen en nee.. ze zien er zeker niet allemaal hetzelfde uit, in fact.. voor zover ik Goths heb gezien zijn ze veelal verschillender dan de gemiddelde Nederlander.
De mensen die meestal voor Goths zijn, zijn meestal of zelf Goth of kennen ten minste Goths, deze mensen bouwen dus ook niet hun mening op een vooroordeel.
Zo hopeloos als dat het is hoop ik dat de close-minded stereotype "ik ben tegen <insert subcultuur> want ze zijn stom"-FOKkers eens een keertje gaan nadenken voordat ze weer een alinea woorden uitschijten op dit forum.</zover mijn contributie waar toch wel weer op geflamed gaat worden door de close-minded fokkers>
.
.
  maandag 27 maart 2006 @ 22:02:51 #211
63722 z80
I fink you freaky
pi_36418570
@OFfSprngr

maar krijg dit er bij de gemidelde fokker er eens in.
als ik zo dit toppic doorlees zijn er zat met een plaat gewapendbeton voor de kop.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 27 maart 2006 @ 22:17:33 #212
117776 OFfSprngr
pi_36419086
quote:
Op maandag 27 maart 2006 22:02 schreef z80 het volgende:
@OFfSprngr

maar krijg dit er bij de gemidelde fokker er eens in.
als ik zo dit toppic doorlees zijn er zat met een plaat gewapendbeton voor de kop.
De gemiddelde dumbass zal voorbij mn reactie lezen omdat het te lang is en me Gothic noemen, terwijl het Goth is en ik een Punker ben, de futility blijft zo in stand.
.
.
pi_36419629
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:47 schreef Black_Tulip het volgende:
Sorry DeathStella, maar jij hebt het ook niet goed begrepen. "Goth zijn" betreft niet alleen muziek- of kledingsmaak; er zit ook een bepaald wereldbeeld en levensstijl achter (die ik overigens niet deel). Alleen met het 'totaalpakket' zou je het stickertje 'goth' moeten dragen, als je het mij vraagt. Anders steek je er alleen maar de draak mee.
Ik begeef me toch al een tijdje in gotische kringen en ik kan niet bepaald zeggen dat iedereen hetzelfde wereldbeeld en levensstijl heeft. De muziek heeft soms nogal een duistere ondertoon, maar dit hoeft zeker niet te zeggen dat elke goth een duister wereldbeeld en een duistere levensstijl heeft. Zo zitten ook niet alle goths te krassen, zo zijn ze ook niet allemaal ontzettend creatief en zitten ze niet zomers in een donker hoekje gedichten te schrijven. Misschien zijn er wel een aantal die dit wel doen, maar ik vind het een beetje vreemd om juist dat als criterium te gebruiken. Zoals iemand laatst nog tegen me zei: Dat ik naar The Cure luister hoeft ook niet te zeggen dat ik 's avonds in een wasbak op een telefoontje zit te wachten'.
  maandag 27 maart 2006 @ 22:41:54 #214
117776 OFfSprngr
pi_36419972
quote:
Op maandag 27 maart 2006 22:33 schreef DeathStella het volgende:
[..]

[blablabla] Zoals iemand laatst nog tegen me zei: Dat ik naar The Cure luister hoeft ook niet te zeggen dat ik 's avonds in een wasbak op een telefoontje zit te wachten'.
Wat?
En ja, er is in soort van mate een levenvisie bij Gothic, al zou ik niet willen zeggen dat ik dat ik daar of veel van weet of dat dit zo belangrijk is als bij een genre als Punk (waar het behoorlijk belangrijk is) maar net zo slecht uit te leggen is (maar aangezien ik er meer van weet meer dan Gothic zou'k dit dus eerder kunnen), wat eigenlijk ook een reden is waarom ik mijzelf niet als Goth zie, ik luister dan wel de muziek, attendeer de feesten, af en toe een concert, ik draag vrijwel altijd zwart (al dan niet 'ware' Gothic kleding) maar ik heb nou niet de gehele Gothic mindset al is deze vrij illusief.
Dit zelfde heb ik ook met Metal, ik draag Metal T's, luister veel Metal, weet er veel van af, maar ik aanschouw mijzelf nou ook niet geheel de Metal mindset ervoor te hebben, wellicht ben ik te idealistisch voor beide.
Al met al blijft het leuk om 14 jarige poser-Goths/Punks/Metalheads/Emos/Grungeheads/Altos te dissen.

[ Bericht 4% gewijzigd door OFfSprngr op 27-03-2006 22:48:43 (Toevoeging.) ]
.
.
  maandag 27 maart 2006 @ 23:05:26 #215
63722 z80
I fink you freaky
pi_36420763
quote:
Op maandag 27 maart 2006 22:41 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Al met al blijft het leuk om 14 jarige poser-Goths/Punks/Metalheads/Emos/Grungeheads/Altos te dissen.
een alto dissen?
gaat je niet lukken.
deze heeft aan alle opmerkingen lak.
ik kan het weten wat ik ben er zelf ook een.(wel geen 14 meer (2*14 komt meer in de buurt))
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 27 maart 2006 @ 23:07:50 #216
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_36420849
tvp. Altijd leuke discussie, maar nu bedtijd.
Vampire Romance O+
pi_36421340
quote:
Op maandag 27 maart 2006 22:33 schreef DeathStella het volgende:

[..]

Ik begeef me toch al een tijdje in gotische kringen en ik kan niet bepaald zeggen dat iedereen hetzelfde wereldbeeld en levensstijl heeft. De muziek heeft soms nogal een duistere ondertoon, maar dit hoeft zeker niet te zeggen dat elke goth een duister wereldbeeld en een duistere levensstijl heeft. Zo zitten ook niet alle goths te krassen, zo zijn ze ook niet allemaal ontzettend creatief en zitten ze niet zomers in een donker hoekje gedichten te schrijven. Misschien zijn er wel een aantal die dit wel doen, maar ik vind het een beetje vreemd om juist dat als criterium te gebruiken. Zoals iemand laatst nog tegen me zei: Dat ik naar The Cure luister hoeft ook niet te zeggen dat ik 's avonds in een wasbak op een telefoontje zit te wachten'.
Ik frons mijn wenkbrauwen hierbij naar aanleiding van enkele posts die ik heb gelezen van goths in vorige goth topics. In ieder geval, wat ik wil zeggen dat alleen je kleding- en muzieksmaak beperken tot wat goth is je nog geen goth maakt. Bij het hele goth gebeuren hoort een bepaald wereldbeeld wat misschien niet altijd hetzelfde en zeker niet altijd suïcidaal is, maar wel een stuk 'duisterder' en onconventioneler dan mensen zouden verwachten.

Suïcidaliteit gebruik ik overigens zeker niet als criterium.
  maandag 27 maart 2006 @ 23:29:11 #218
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_36421610
quote:
Op maandag 27 maart 2006 23:05 schreef z80 het volgende:

[..]

een alto dissen?
gaat je niet lukken.
ik kan het weten wat ik ben er zelf ook een.(wel geen 14 meer (2*14 komt meer in de buurt))
Deze opmerkingen zijn bashvoer, komt het topic ook niet ten goede..
Maar ik snap je punt wel
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_36422208
quote:
Op maandag 27 maart 2006 22:41 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Wat?
10.15
Saturday night
And the tap drips
Under the strip light
And I'm sitting
In the kitchen sink
And the tap drips
Drip drip drip drip drip drip drip drip

Waiting
For the telephone to ring
And I'm wondering
Where she's been
And I'm crying
For yesterday
And the tap drips
Drip drip drip drip drip drip drip drip

It's always the same
  woensdag 29 maart 2006 @ 19:58:00 #220
145432 hoseasix
Webmaster Hoseasix
pi_36472019
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 21:01 schreef Borkydude het volgende:

- Gothics zijn lelijk, zowel de kleren als hun uiterlijk.
Onjuist: Niet alle gothics zijn lelijk. Een goed voorbeeld is gothic zangeres Floor jansen van After Forever. (FOTO)

- De muziek is slecht, dat kan je niet oneens met me zijn.
Eveneens mee oneens. Gothic metal kan heel erg mooi zijn. Goede voorbeelden wederom after forever, maar ook within temptation, Nightwish, Angel en Morning. Het punt is alleen dat je er van moet houden. net als dat jij hoogstwaarschijnlijk houdt van top40 muziek houdt, houden er ook mensen van muziek alss gothic metal, thrash, speed en death metal. Als het je stijl muziek niet is, dan is het niet direct slecht, maar dan voldoet het gewoon niet aan jouw smaak muziek.

- Ze zijn totaal niet representatief, wie geeft bv een gothic een baan die meer inhoud dan vakkenvullen?
Ik houdt zelf van Gothic Muziek en werk bij Dixons als verkoper.. Need i say more?

- Iedereen kijkt op ze neer door bovenstaande redenen.
Wederom niet waar. Er zijn genoeg mensen die gothics waarderen om wie ze zijn. De enigste mensen die op ze neer kijken is over het algemeen de jeugd die luisterd naar top40 muziek (lees: Rap, R&B, etc)

De enige reden die ik kan bedenken is dat ze geen vrienden hebben en dat ze het doen om toch ergens bij te horen.
Wederom niet waar (ik blijf bezig). Heb er geen uitleg voor, maar jij luisterd toch ook niet naar jouw favoriete muziek, omdat de rest van de klas er naar luisterd en je er graag bij wilt horen?
Ik weet nog wel toen ik 15 was (ben inmiddels 29) dat ik de enigste in de klas was die luisterde naar bands als slayer, morbid angel en anthrax. Ik hoorde qua muziek nergens bij, maar had wel 8 vrienden waar ik bijna dagelijks mee omging. 'nuf said
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:01:32 #221
145432 hoseasix
Webmaster Hoseasix
pi_36472131
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:33 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik merk altijd dat dit soort discussies precies door midden zijn gesplits op een paar mensen na die het gewoon niet boeit, maar dus de 2 groepen, pro en con, de mensen tegen Goths (of praktisch elk andere subcultuur) hebben altijd een onwijs stereotype beeld van Goths en komen meestal met "ze zijn lelijk", "ze stinken", "ze zijn depressief", "ze dragen zwart", "die hele groep wilt niet in een groep horen", "ze zien er het zelfde uit".
Dus hierbij: nee, Goths stinken niet, ze verzogen zichzelf net zo vaak als jou en mij, ze zijn gemiddeld gezien net zo vaak depressief als gemiddelde Nederlanders en/of andere subculturen. Inderdaad, zwart is een soort van basiskleur bij Goths maar dit gaat ook niet altijd op, ik kom vaak op Cybergothic feesten waar genoeg mensen in witte outfits komen of andere veel gekleurde (liefst neon/uv) kleren komen, veel kleurrijker dan andere feesten waar ik kom.
Ik heb niet het idee dat ze allemaal vinden dat ze niet in een groep willen horen, ik denk eerder dat ze het eigenlijk geen zak kan schelen en nee.. ze zien er zeker niet allemaal hetzelfde uit, in fact.. voor zover ik Goths heb gezien zijn ze veelal verschillender dan de gemiddelde Nederlander.
De mensen die meestal voor Goths zijn, zijn meestal of zelf Goth of kennen ten minste Goths, deze mensen bouwen dus ook niet hun mening op een vooroordeel.
Zo hopeloos als dat het is hoop ik dat de close-minded stereotype "ik ben tegen <insert subcultuur> want ze zijn stom"-FOKkers eens een keertje gaan nadenken voordat ze weer een alinea woorden uitschijten op dit forum.</zover mijn contributie waar toch wel weer op geflamed gaat worden door de close-minded fokkers>
Exact wat ik wilde zeggen
pi_36473132
Het zijn toch ook vooral pubers? Ik zie eigenlijk maar zelden volwassenen die zich echt gothic kleden/gedragen. Pubertijd/Hormonenkwestie.
Maar echt.. laat ze lekker hun gang gaan. Het is hun leven.
  woensdag 29 maart 2006 @ 23:26:34 #223
117776 OFfSprngr
pi_36479495
quote:
Op maandag 27 maart 2006 23:05 schreef z80 het volgende:

[..]

een alto dissen?
gaat je niet lukken.
Poser Altos, van die HEYLOOKATMEH! IK LUISTER COLDPLAY EN ARTIC MONKEYS IK BEN ZOOO ALTERNATIEF. leer lezen.
.
.
  woensdag 29 maart 2006 @ 23:31:34 #224
117776 OFfSprngr
pi_36479676
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Het zijn toch ook vooral pubers? Ik zie eigenlijk maar zelden volwassenen die zich echt gothic kleden/gedragen. Pubertijd/Hormonenkwestie.
Maar echt.. laat ze lekker hun gang gaan. Het is hun leven.
Ik ken er genoeg, in fact.. ik sprak 3 feesten geleden nog met een dude die al 8 jaar in de scene zat die er helemaal niet Goth uitzag, was trouwens ook een Indo (..niet dat dat er veel mee te maken heeft maar alsnog..) en die vond het ook irritant dat er zoveel kleine meisjes waren die zich helemaal Goth voelde maar nog helemaal nieuw waren in de scene, niet dat ik er lang in zit maar ik ga dan ook niet verkondigen dat ik zo geweldig Goth ben, in fact ik heb nog nooit geclaimed Goth te zijn, ik ben nog steeds een Punker en zal dit ook blijven, subculteren zijn niet hormonaal/puber gedrag anders zouden we geen subcultuur houden, waar je je eens druk over zou moeten maken zijn Emos dat zijn trendhoeren die zich snijden om er bij te horen en zeggen dat ze depressief zijn om cool te zijn, Goths doen hun ding en trekken verder weinig van andere aan, Emos maken overal een drama van en het aftreksel van het orgineel zuigt, al moet ik zeggen dat schijt als Within Temptation, After Forever en Epica ook zwaar zuigen en net zo pop zijn als een Kane, Di-Rect of Anouk.
.
.
pi_36496931
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 23:31 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik ken er genoeg, in fact.. ik sprak 3 feesten geleden nog met een dude die al 8 jaar in de scene zat die er helemaal niet Goth uitzag, was trouwens ook een Indo (..niet dat dat er veel mee te maken heeft maar alsnog..) en die vond het ook irritant dat er zoveel kleine meisjes waren die zich helemaal Goth voelde maar nog helemaal nieuw waren in de scene, niet dat ik er lang in zit maar ik ga dan ook niet verkondigen dat ik zo geweldig Goth ben, in fact ik heb nog nooit geclaimed Goth te zijn, ik ben nog steeds een Punker en zal dit ook blijven, subculteren zijn niet hormonaal/puber gedrag anders zouden we geen subcultuur houden, waar je je eens druk over zou moeten maken zijn Emos dat zijn trendhoeren die zich snijden om er bij te horen en zeggen dat ze depressief zijn om cool te zijn, Goths doen hun ding en trekken verder weinig van andere aan, Emos maken overal een drama van en het aftreksel van het orgineel zuigt, al moet ik zeggen dat schijt als Within Temptation, After Forever en Epica ook zwaar zuigen en net zo pop zijn als een Kane, Di-Rect of Anouk.
Dan heb ik niets gezegt, ik ben ook verder niet zo bekend op dat gebied.
Ik heb verder ook niets tegen Gothics...
Maar er zijn wel extreme gevallen waarbij ik zoiets heb van: You've got to be kidding me?!

Waar ik me persoonlijk nog meer aan erger zijn van die Popi-Jopi/Breeza meisjes. Die constant zitten te vloeken en een grote bek tegen elkaar en de leraren hebben om erbij te lopen. Overgens kleden ze zich ook als arrogante sletjes, daar erger ik me dus aan.

Trouwens, jouw sig.

(Als God in ons allemaal zit, is hij dan niet de grootste schizofreen?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')