www.gay.nl/acerejectquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:32 schreef dewceend het volgende:
Oke dan weet ik dat snap er al niet veel van:P:P whaha zal wel aan mij liggen maar ja ;-)
Maar tja ,, dat klopt maar voor dat heb ik er wel hartkloppingen voor over:)
Maar die crazydutchpunk heeft die ook een gay.nl?? ik herken die volgens mij daarvan:)
Xje! jacky;) (www.gay.nl/mnrtjej4cky)
Nee hoor klinkt niet raar uit jou mond hoor:)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
sex , alleen het woord uit mijn mond is al vies he, terwijl als Ang3l het zegt klinkt het net als chocolademouse
hij kan anders ook echt een duveltje zijn hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:39 schreef dewceend het volgende:
[..]
Nee hoor klinkt niet raar uit jou mond hoor:)
Maar tja kijk ang3l is ook echt een engeltje he ;-)
Vooral toen ik hem met carnaval zag he Theatermama ;-)
Xje!![]()
![]()
Jij bent het helemaal whaha,,quote:
Ik ben het helemaal?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:41 schreef dewceend het volgende:
[..]
Jij bent het helemaal whaha,,
En toen zag ik een keer idols te kijken
en ik d8 dat ik jou zag op tv en toen
kon ik natuurlijk je pro niet meer vinden om het te vragen *jank jank*
whaha
Xje!
whaha nee jij bent het hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal?![]()
Volgens mij lees ik dat verkeerd
Doei Davidquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:39 schreef davidov het volgende:
bah ik sta op het punt om de computerzaal uitgetrapt te worden
Stomme kneusjes moeten hier een pc test doen ofzo![]()
Ja ik ben GJ jaquote:
Eet zequote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:51 schreef dewceend het volgende:
ben eventjes eten !!! kan lang duren maar ja tot zo!!!KUSJEEEE!!!
Groetjes aan Peterquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:47 schreef wizarddragon het volgende:
TVSEX
* wizarddragon richting Roosendaal gaat
Adieu
Jacky.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoezo twijfel je daar aan dan?
wie zou het dan moeten worden?
en waarom?
nee niet iedereen die nieuw is is een puberquote:
Wat gemeen ben jij!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee niet iedereen die nieuw is is een puber
kom op eerlijk zijn TRS
dat kun jij heel goed
Een kerk met internet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:31 schreef davidov het volgende:
*zit weer achter de pc in het huis van de eeuwige vrede*
hoezo gemeen?quote:
quote:
Whehe, die heb ik nog eens gefotosoept met de foto van een vriend erin.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar hoort dan uiteraard deze pic bij.
whaha dat plaatje is cewl manquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar hoort dan uiteraard deze pic bij.
als je nu in de gay-scene van Ehv gaat stappen kan je hem gratis meenemen ;-)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:25 schreef wonderer het volgende:
De nieuwe Gay and Night is uit
Nou nog scoren, ze verkopen dat ding niet in Veenendaal
Eigenlijk... ik ben dit weekend in Eindhoven. Zijn die dingen al vroeg open? Nee zeker.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:03 schreef dewceend het volgende:
[..]
als je nu in de gay-scene van Ehv gaat stappen kan je hem gratis meenemen ;-)![]()
Ik zit in Boekel 's avonds. Denk niet dat de persoon in kwestie van zijn moeder meemagquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef dewceend het volgende:
uhm pas rond 21oo whaha tja zijn discotheken heof je moet gewoon wat langer blijven ik ga vrijdag of zaterdag oowwwkk heel mssn daar stappppeeen
:D:D
Waar is boekel in gods naam whahahah ,, ik weet niet veel van plaatsenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit in Boekel 's avonds. Denk niet dat de persoon in kwestie van zijn moeder meemag
Hij wordt volgende week 14quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:12 schreef dewceend het volgende:
[..]
Waar is boekel in gods naam whahahah ,, ik weet niet veel van plaatsen![]()
![]()
Maar hoezo dat dan weer niet:)
Is toch altijd cewl![]()
Wat erg dat je altijd om medelijden vraagt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat erg dat je jezelf boven de rest wil stellen.
sexquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
sex , alleen het woord uit mijn mond is al vies he, terwijl als Ang3l het zegt klinkt het net als chocolademouse
Kopen? Dat ding ligt bij vele gay gelegenheden gratisquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:25 schreef wonderer het volgende:
De nieuwe Gay and Night is uit
Nou nog scoren, ze verkopen dat ding niet in Veenendaal
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij kan anders ook echt een duveltje zijn hoor
vooral
in the bed department
heb ik me laten vertellen
*volle buik heeft*quote:
Chocomousse is nogal machtig. Bah, ik moet je ook alles uitleggen.quote:
Je hebt me nooit gezegd dat je chocolademousse ging eten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Chocomousse is nogal machtig. Bah, ik moet je ook alles uitleggen.
Lees dan terug. Als Angel "sex" zegt, is het als chocolademousse.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je hebt me nooit gezegd dat je chocolademousse ging eten.
Jij eet sex.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lees dan terug. Als Angel "sex" zegt, is het als chocolademousse.
Sex is inderdaad vies, ja.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:47 schreef DennisMoore het volgende:
Seks.
Ik vind t verontrustender dat er staat 'poepen'quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:58 schreef DennisMoore het volgende:
"Hey lullo, nog geflept?"
Een flinke bruine jongen doen ofzo?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:03 schreef BB_Koning het volgende:
Ik vind t verontrustender dat er staat 'poepen'![]()
aha TRS en jij noemt je eigen een puber tsssssssquote:
Graag de andere kant uit praten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:06 schreef LuQas het volgende:
Hmmm,
pannetje.
olie.
4 teentjes knoflook
bosuitjes
heel veel gamba's.
Ik heb gesmikkeld.
hmm klinkt wel lekker eerlijk gezegt;)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:06 schreef LuQas het volgende:
Hmmm,
pannetje.
olie.
4 teentjes knoflook
bosuitjes
heel veel gamba's.
Ik heb gesmikkeld.
Je kunt me niet betalenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:07 schreef DennisMoore het volgende:
Geld & Seks.
Als ik je pooier maar kan betalen...quote:
mssn heeft hij wel veel geld maar is toch stom om dat te doenquote:
kep dr ook 1 naaktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:21 schreef BB_Koning het volgende:
Yesssss, Carlos is eindelijk naakt!!! www.starpoker.com![]()
Welke? Die met die stropdas? Ik krijg hem maar niet naakt en hij heeft zo;n lekkere kontquote:
volgens mij stond deze links bovenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Welke? Die met die stropdas? Ik krijg hem maar niet naakt en hij heeft zo;n lekkere kont![]()
Plaats pics dan![]()
Die is stomquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:44 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
volgens mij stond deze links boven
In België is dat de normale benaming hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
in belgie zeggen ze poepenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
eenschquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Welke? Die met die stropdas? Ik krijg hem maar niet naakt en hij heeft zo;n lekkere kont![]()
Plaats pics dan![]()
Dat was een leuk uitzicht hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:21 schreef BB_Koning het volgende:
Yesssss, Carlos is eindelijk naakt!!! www.starpoker.com![]()
Aha, je hebt al een keer met een Belg gepoept!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In België is dat de normale benaming hoor
Ik heb 1 half-belgische ex, ik had 1 ex die er woonde, een vroegere vriendin van me was half belgisch en haar nichtje (ook een vriendin) helemaal, ik woonde zelf tegen de grens aan, ik ga er vaak stappen. .... Ik weet echt wel wat poepen is in 't Belgisch jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, je hebt al een keer met een Belg gepoept!!![]()
*shake shake*quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Klein en strak, just the way we like it![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*shake shake*ik ga me omkleden, zometeen dansen
Ja, stom he!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:52 schreef Just-Dennis het volgende:
en die met die stropdas gaat niet naakt
Bah, wat een onderbroekquote:
Eeeeeeeeeeeeeeen links 2 draai en stap, down, sliiiiiide, swipe en up, pose!quote:
Maar die gaat dan ook full frontal naakt hequote:
Oh nouquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar die gaat dan ook full frontal naakt he
"Ik wil je nog wel zien, maar niet meer neuken"quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:02 schreef Ang3l het volgende:
Paul: ... of wil je me gewoon niet meer zien?
O ooooooow.
Nee, andersom, gek!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Ik wil je nog wel zien, maar niet meer neuken"
Doe je voorzichtig met je porsche?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Anyway, ik ben boodschappen doen, dansen en dan naar m'n andere huis
(wat klinkt dat chique!)
Nee dank je.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:49 schreef Just-Dennis het volgende:
Allemaal naakt
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou Vlarp dat wordt iig geen bier meer drinken in de binnentuin van het COC.
Er komt dus wel iets voor terugquote:De Albrechtstichting zal met inachtneming van haar doelstellingen de komende maanden een nieuwe invulling van het pand uitwerken ten behoeve van de homogemeenschap.
Zal wel iets worden voor lesbische wijfen.quote:
Of een kinderdisco.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal wel iets worden voor lesbische wijfen.
Jij houdt toch van wijfen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zal wel iets worden voor lesbische wijfen.
Bah, piemels.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:12 schreef Just-Dennis het volgende:
ff spammûh
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Wat weet jij er nou va... Ohnee, wacht.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:20 schreef wonderer het volgende:
Voor elk wat wils. Die tanga tanline is trouwens best een afknapper... Zon dan naakt of zo.
Ransaap.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:22 schreef davidov het volgende:
Echt moeilijk is dat spelletje ook niet
Gewoon passen tot je top kaarten hebt en dan keihard inzetten, pc gaat toch mee
Ohw...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar niet niet van lesbische.
Van wat?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou va... Ohnee, wacht..
Die zweetplek!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Is dat wat voor je rukkie?
okselklotzquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Is dat wat voor je rukkie?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen naar V For Vendetta in Imax
Ik zie het verband niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:36 schreef TehRockstar het volgende:
Wat ben ik blij dat ik lichamelijke activiteit ontwijk en dus ook niet zweet.
Pubers zitten zo vol hormonen dat het rukken ze geen enkele moeite kost.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet.
Ga je daar van zweten dan?
"Honestly! I wasn't playing with myself!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Pubers zitten zo vol hormonen dat het rukken ze geen enkele moeite kost.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen Volgende week woensdag naar V For Vendetta in Imax
Ik ben het ermee eens. Opdoeken die handel.quote:
http://forum.fok.nl/user/history/101883quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben het ermee eens. Opdoeken die handel.
Eerst jij.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/101883
Hef je account maar op dan..
Lijkt op mijn lijstquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/101883
Hef je account maar op dan..
precies!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens. Opdoeken die handel.
Ik kom nog buiten de deur en heb gesprekken met echte mensen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, ik post ook in andere topics..
http://forum.fok.nl/user/history/16071
Des te meer reden om hier dan maar op te rotten, of te stoppen met zeiken?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kom nog buiten de deur en heb gesprekken met echte mensen.
Maar om nou te zeggen dat jij buiten je weekend nog echt een leven hebt is momenteel wat vergezocht.quote:
Ik hou je niet tegen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Des te meer reden om hier dan maar op te rotten?
Daarom post ik de foto ook niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling.
We zullen proberen 'm te mijden.
Dat ik met dit account alleen maar hier post wil niet zeggend dat ik met andere accounts niet op andere delen post.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik kom in meer topics dan deze reeks. Jij niet.
Dus als jij deze reeks zo slecht geworden vindt, wat de neuk zoek je dan nog op fok..
Ze doen maar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:12 schreef Jerruh het volgende:
nou nou mensen mensen, rustig an he!
ja en mijn mening over dit topic is al es langsgekomen en toen kreeg ik ook de strontkar over me heen...
Oja, die smoes.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat ik met dit account alleen maar hier post wil niet zeggend dat ik met andere accounts niet op andere delen post.
Altijd leuk om zien hoe mensen angstvallig proberen hun mening overeind te houden.quote:
Met mij gaat alles perfecto! Met jou ook mag ik hopen?quote:
Op jouw wannabe-discussietechnieken ga ik maar niet verder in.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Altijd leuk om zien hoe mensen angstvallig proberen hun mening overeind te houden.
jawel, eindelijk utislag van de huidarts... en ik ga meedoen aan een ontwerpwedstrijd, dus heb er zin in!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met mij gaat alles perfecto! Met jou ook mag ik hopen?
Zegt genoeg over jou lijkt me.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Op jouw wannabe-discussietechnieken ga ik maar niet verder in..
Auw...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar om nou te zeggen dat jij buiten je weekend nog echt een leven hebt is momenteel wat vergezocht.
Dus alles gaat redelijk op rolletjes nu?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jawel, eindelijk utislag van de huidarts... en ik ga meedoen aan een ontwerpwedstrijd, dus heb er zin in!!!
overigens, waarom word er altijd zo krampachtig gereageerd als mensen kritiek hebben op het topic? er zijn zoveel meer mensen dan alleen SAJ die alleen maar hier komen op FOK! (of in andere homogerelateerde topics) maar wat dan nog? altijd maar dat "wij zijn een vredig topic en als je het hier niet leuk vind of kritiek geeft, blazen we je allemaal weg" vind ik passeej.
het was vroeger nou eenmaal leuker..
jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus alles gaat redelijk op rolletjes nu?
Inderdaad. Het zegt namelijk over mij dat ik op jouw wannebe-discussietechnieken niet verder in ga.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zegt genoeg over jou lijkt me.
Zogenaamd onder welke kloon?quote:Next!
Topic is laatste tijd kut.. vandaar dat ik soms een dag vrijwel niet post.. zoveel toegevoegde waarde heeft het nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jawel, eindelijk utislag van de huidarts... en ik ga meedoen aan een ontwerpwedstrijd, dus heb er zin in!!!
overigens, waarom word er altijd zo krampachtig gereageerd als mensen kritiek hebben op het topic? er zijn zoveel meer mensen dan alleen SAJ die alleen maar hier komen op FOK! (of in andere homogerelateerde topics) maar wat dan nog? altijd maar dat "wij zijn een vredig topic en als je het hier niet leuk vind of kritiek geeft, blazen we je allemaal weg" vind ik passeej.
Ik weet dat werk gewoon een leuk onderdeel van je leven hoort te zijn en ik heb nou niet echt het gevoel dat dat bij jou nu het geval is.quote:
Ik bemerk frustratie en ergernisquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zegt namelijk over mij dat ik op jouw wannebe-discussietechnieken niet verder in ga.
Briljant opgemerkt. Hulde & applaus..
En toch weer een reactie willen plaatsen. Stop ermaar mee, je maakt je zelf belachelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zegt namelijk over mij dat ik op jouw wannebe-discussietechnieken niet verder in ga.
Briljant opgemerkt. Hulde & applaus..
[..]
Zogenaamd onder welke kloon?.
Soms wel, soms niet.. helaas is een andere baan vinden ook geen makkie..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet dat werk gewoon een leuk onderdeel van je leven hoort te zijn en ik heb nou niet echt het gevoel dat dat bij jou nu het geval is.
indeed... maar goed, aankaarten heeft geen zin, aangezien je dan weer word ondergescheten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Topic is laatste tijd kut.. vandaar dat ik soms een dag vrijwel niet post.. zoveel toegevoegde waarde heeft het niet
Iig niet waar je hetzelfde salaris mee krijgt en ik neem aan dat je daar toch naar bent gaan leven ook qua vaste uitgaven etc.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.. helaas is een andere baan vinden ook geen makkie..
Geen krampachtigheid op mensen die op deze reeks kritiek uiten, zeker niet. 'k Vind er zelf ook steeds minder aan namelijk. Geneuzel en gemiep en "Hoi, ik ga nu douchen".quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:19 schreef Jerruh het volgende:
nou ja, saj is gewoon erg direct erin en heeft gewoon wel gelijk, en ik weet van hem da thij absoluut niet alleen maar hier zitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geen krampachtigheid op mensen die op deze reeks kritiek uiten, zeker niet. 'k Vind er zelf ook steeds minder aan namelijk. Geneuzel en gemiep en "Hoi, ik ga nu douchen".
Maar mensen die alleen maar in deze reeks komen, hebben weinig recht van spreken. Wat doen ze dan nog op fok, ze kunnen in dat geval maar beter wegblijven, of stoppen met zeiken en met zogenaamd recalcitrant doen.
Er is altijd msn..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
indeed... maar goed, aankaarten heeft geen zin, aangezien je dan weer word ondergescheten.
ben al lang blij dat Luqas en error terug zijn.
Aan jouw mening in deze hecht ik bar weinig waarde. Misschien moet je onder een zogenaamde kloon gaan posten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En toch weer een reactie willen plaatsen. Stop ermaar mee, je maakt je zelf belachelijk.
Het kan alleen maar beter worden qua salarisquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Iig niet waar je hetzelfde salaris mee krijgt en ik neem aan dat je daar toch naar bent gaan leven ook qua vaste uitgaven etc.
Mensen die een speciaal [homo]-kloontje hebben, zijn ehm...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:28 schreef Jerruh het volgende:
nou ja, saj is gewoon erg direct erin en heeft gewoon wel gelijk, en ik weet van hem da thij absoluut niet alleen maar hier zit.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geen krampachtigheid op mensen die op deze reeks kritiek uiten, zeker niet. 'k Vind er zelf ook steeds minder aan namelijk. Geneuzel en gemiep en "Hoi, ik ga nu douchen".
Maar mensen die alleen maar in deze reeks komen, hebben weinig recht van spreken. Wat doen ze dan nog op fok, ze kunnen in dat geval maar beter wegblijven, of stoppen met zeiken en met zogenaamd recalcitrant doen.
Als je er geen waarde aan zou hechten zou je nu niet krampachtig reageren en gezien de tijdsduur tussen mijn reactie en die van jou heb je weer eens lang moeten nadenken over wat je nu weer voor onzinnigs moest tikken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Aan jouw mening in deze hecht ik bar weinig waarde. Misschien moet je onder een zogenaamde kloon gaan posten..
En zolang ik zin heb, dan wel mij verveel, reageer ik. Overigens zonder dit een discussie te willen noemen. Daar heb jij namelijk een compleet andere definitie van, getuige je 'discussie' met tech een tijdje geleden, waarin je compleet onderuit ging..
hehe klopt wel, msn ben ik ook wazig op, ik vergeet erop te lettten en zie nooit als mensne me aanspreken hahaha. maar goed, dit topic was altijd wel interessant, toen ik er opkwam, had je nog veel leuke discussies en zag je ook echt wat mensen dreef, nu is het meer ieder voor zich...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er is altijd msn..
Niet dat wij elkaar daar nou zo vaak spreken
Je 'vergeet' mijn tweede alinea te lezen: of als ik me verveel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als je er geen waarde aan zou hechten zou je nu niet krampachtig reageren
Gossie... je kijkt naar de tijden van posts? Misschien heb ik wel meerdere vensters openstaan, of ben ondertussen met andere zaken bezig?quote:en gezien de tijdsduur tussen mijn reactie en die van jou heb je weer eens lang moeten nadenken over wat je nu weer voor onzinnigs moest tikken.
Dat was in de tijd dat ik nog niet fulltime werkte en m'n leven uit vervelen bestondquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe klopt wel, msn ben ik ook wazig op, ik vergeet erop te lettten en zie nooit als mensne me aanspreken hahaha. maar goed, dit topic was altijd wel interessant, toen ik er opkwam, had je nog veel leuke discussies en zag je ook echt wat mensen dreef, nu is het meer ieder voor zich...
Popcorn iemand?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je 'vergeet' mijn tweede alinea te lezen: of als ik me verveel.
Lezen is niet je sterkste kant?
[..]
Gossie... je kijkt naar de tijden van posts? Misschien heb ik wel meerdere vensters openstaan, of ben ondertussen met andere zaken bezig?
Denken is ook niet je sterkste kant?.
Zoet en Zout gemixed aubquote:
Vroeger was er ook meer meligheid en humor op fok sowieso. De usuals, de kliekjes. Mooie tijden. Men hield zich nog aan postetiquettes, post-trends, vond vorm ook belangrijk, etc. Bijna iedere post had wel een dubbele bodem...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:31 schreef Jerruh het volgende:
dit topic was altijd wel interessant, toen ik er opkwam, had je nog veel leuke discussies en zag je ook echt wat mensen dreef, nu is het meer ieder voor zich...
i knowquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat ik nog niet fulltime werkte en m'n leven uit vervelen bestond
Nu is het meer (soms) tegen de verveling
Ik vergeet niks te lezen, ik laat alleen de irrelevante dingen weg. Jij niet, jij legt ieder woord onder een vergrootglas om maar je gelijk te kunnen halen. Dat werk misschien voor die stakkers in PO, maar niet bij mij.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je 'vergeet' mijn tweede alinea te lezen: of als ik me verveel.
Lezen is niet je sterkste kant?
[..]
Gossie... je kijkt naar de tijden van posts? Misschien heb ik wel meerdere vensters openstaan, of ben ondertussen met andere zaken bezig?
Denken is ook niet je sterkste kant?.
Je buigt dus posts om, zodat ze in jouw kromme straatje passen, waarin het galmt van je holle retoriek?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik vergeet niks te lezen, ik laat alleen de irrelevante dingen weg. Jij niet, jij legt ieder woord onder een vergrootglas om maar je gelijk te kunnen halen. Dat werk misschien voor die stakkers in PO, maar niet bij mij.
Die dus..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:36 schreef Cazman het volgende:
of 't wordt gewoon saai
Krijg je het een keer terug is het weer niet goed. Je weet ook niet wat je wil hé?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je buigt dus posts om, zodat ze in jouw kromme straatje passen, waarin het galmt van je holle retoriek?.
En wat is PO nou weer.
jullie?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zal ik dan heel makkelijk eens vragen of jullie dan misschien niet eens er iets aan zouden (willen) doen?
Ik wil nog een biertje.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Krijg je het een keer terug is het weer niet goed. Je weet ook niet wat je wil hé?
Iets Bourgondisch?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
i knowde tijd met driftwood, marc_mga en cazman, waarin het nog iets intiems had, iets gezelligs.
Alle mensen die het hier niet leuk of minder vinden?quote:
Dat kan nooit veel zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik wil nog een biertje.
Van jou heb ik alles al wat ik wil..
Heb ik ergens het tegendeel beweerd?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dit is geen discussie dat is dreinen.
Ze hebben allemaal iets met elkaar gedaan, dandaar dat het ook intiem aanvoelde.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
i knowde tijd met driftwood, marc_mga en cazman, waarin het nog iets intiems had, iets gezelligs.
Ik ben er alleen maar voor mijn eigen vermaak, niet voor het vermaak van anderen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je bent een nickname die soms voor wat vermaak zorgt. Soms.
Vanavond nog nauwelijks.
Die gaan gewoon steeds meer in andere topics zitten?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Alle mensen die het hier niet leuk of minder vinden?
Ik vind het best zo..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zal ik dan heel makkelijk eens vragen of jullie dan misschien niet eens er iets aan zouden (willen) doen?
Thanks for stating the bleedin' obvious.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben er alleen maar voor mijn eigen vermaak, niet voor het vermaak van anderen.
Okay.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vervelend hé dat geen van je uitspraken me raakt?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Thanks for stating the bleedin' obvious.
En UierRzZ en Krea, enzo!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:47 schreef Jerruh het volgende:
oeh da gebeuren toen PDD en gellarboy mod waren
heerlijk!.
Ze zijn dan ook te hoog gegrepen voor je, dat was al wel duidelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vervelend hé dat geen van je uitspraken me raakt?
Op fok raakt niks jou geloof ikquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vervelend hé dat geen van je uitspraken me raakt?
Leuk dat mensen met een laag niveau altijd zo hooghartig zijn. Dat zie je ook bij 16 jarige sletjes.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook te hoog gegrepen voor je, dat was al wel duidelijk..
Ik verwacht dat niet van je. Je bent niet in vorm. Als men überhaupt al over vorm kan spreken.
Ik ken geen 16-jarige sletjes. Maar jij kan het weten natuurlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Leuk dat mensen met een laag niveau altijd zo hooghartig zijn. Dat zie je ook bij 16 jarige sletjes.
Boeiend.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:36 schreef Cazman het volgende:
't topic is druk en de gesprekken gaan nooit ergens over idd.
Steffie?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik had mijn eerste echte post op m'n nieuwe adresvan de hoeremetapasvrouwen!
"Lieve Steffie van de Sletteflet. Veel geluk in oew nei huiske! We komme snel op de koffie (lees: drank)"
Luisteren ze niet naar je?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga me elders vermaken.Ik zeg blik nog gerust verder terug, klaag lekker door en kijk maar aan hoe het zo blijft
Juist, ik kom namelijk nog eens buiten en verken de wereld.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ken geen 16-jarige sletjes. Maar jij kan het weten natuurlijk.
Was niet het doel van de opmerking.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Luisteren ze niet naar je?
Toch niet in de buurt van de Sletteflet he?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Juist, ik kom namelijk nog eens buiten en verken de wereld.
Neequote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wil je dat nooit meer doen Just-Dennis?
De wereld van de 16-jarige sletjes.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Juist, ik kom namelijk nog eens buiten en verken de wereld.
Hey, anders splitsen we gewoon:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Was niet het doel van de opmerking.
Ik probeer een discussie/gesprek op gang te brengen maar schijnbaar moeten alle wijven hier eerst hun ei kwijt en moet dat ook erkend worden..
Ze doen maar![]()
Wijven?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik probeer een discussie/gesprek op gang te brengen maar schijnbaar moeten alle wijven hier eerst hun ei kwijt en moet dat ook erkend worden..
Ze doen maar![]()
Daar zijn de mods niet mee eens.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, anders splitsen we gewoon:
[de HOMO's van weleer] en [HOMO's, the next generation], en dan kunnen ze in die eerste steen en been klagen over "vroegah" en hoe leuk en diepzinnig het toen was, en dan kunnen wij in die 2e lekker oppervlakkig keuvelen
En sexdaten?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, anders splitsne w egewoon:
[de HOMO's van weleer] en [HOMO, the next generation], en dan kunnen ze in die eerste steen en been klagen over "vroegah" en hoe leuk en diepzinnig het toen was, en dan kunnen wij in die 2e lekker oppervlakkig keuvelen
Ja. Wijven ja. Dat slaat vast niet op het hormonale gehalte maar meer op het zaag zeur en zijkgehalte. Denk ik.quote:
Je moet idd wel heel lang onder een steen gelegen hebben om niet te zien dat de rek er een beetje uit is. De oplossing is ook niet voor handen maar daar zit men wel op te wachten heb ik zo het idee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze doen maar![]()
Wie was jij ook alweer?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:58 schreef Just-Dennis het volgende:
Oh typisch opmerkingen die ik ook wel is maak hier zie ik voorbij komen
gezellig
Do we need a solution?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je moet idd wel heel lang onder een steen gelegen hebben om niet te zien dat de rek er een beetje uit is. De oplossing is ook niet voor handen maar daar zit men wel op te wachten heb ik zo het idee.
Misschien eerder hoe vaak je met de sugababes op de foto moet gaan staan. Wordt je best mannelijk door. Is bewezen door Britney Spearsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Wijven ja. Dat slaat vast niet op het hormonale gehalte maar meer op het zaag zeur en zijkgehalte. Denk ik.
Zullen we dan afspreken dat hier alleen de mensen komen die het hier NU leuk vinden, en dat de zeiksnorren achterwege blijven, of dat ze proberen er hier iets van te maken?quote:
Mij zal dat wel lukken en ik wens jou voral veel plezier in je virtuele discussiewereld waar je je partner iig niet in de ogen hoef te kijken en waar je rustig kun nadeken over je volgende sneer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De wereld van de 16-jarige sletjes.
Veel plezier in jouw wereld..
Nee dat is gay.nlquote:
Moet ik dan ook weg?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we dan afspreken dat hier alleen de mensen komen die het hier NU leuk vinden, en dat de zeiksnorren achterwege blijven, of dat ze proberen er hier iets van te maken?
Ik probeer met gezeik leven in de brouwerij te brengen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we dan afspreken dat hier alleen de mensen komen die het hier NU leuk vinden, en dat de zeiksnorren achterwege blijven, of dat ze proberen er hier iets van te maken?
DRAMA!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, mijn postaantal is gedaald van 32 naar 26 per dag..
Ligt eraan. Ik heb de zeikerds wel nodig. Die moeten afgezeken worden. Zeikerds helpen zeikers. Andere mensen sussen en dansen en snuiven en lezen strips enz.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Look who's fuckin' talking now!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mij zal dat wel lukken en ik wens jou voral veel plezier in je virtuele discussiewereld waar je je partner iig niet in de ogen hoef te kijken en waar je rustig kun nadeken over je volgende sneer.
Je krijgt een krat bier als je postgemiddelde op 0 komt te staan..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, mijn postaantal is gedaald van 32 naar 26 per dag..
Hee cool, een belediging. Dat is de kroon op je werk qua een discussie voeren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Look who's fuckin' talking now!.
Heilig hypocriet boontje..
Ik krijg sowieso al wel een krat bier.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:03 schreef Vlarp het volgende:
Je krijgt een krat bier als je postgemiddelde op 0 komt te staan..
Makkelijk!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:00 schreef Cazman het volgende:
[..]
Misschien eerder hoe vaak je met de sugababes op de foto moet gaan staan. Wordt je best mannelijk door. Is bewezen door Britney Spears
Dat is ook wat anders dan dat eeeeeuwige "het is hier zo oppervlakkig, vroeger was dat wel anders" of "ik mis [plaats hier de users die hier al eeuwen niet meer komen], toen was het ZO gaaf". Daar wordt mijn maag een beetje onpasselijk van na 20x hetzelfdequote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik probeer met gezeik leven in de brouwerij te brengen.
Nee, we hebben dagelijks problemen met jou.quote:
Belediging? Ach, wie de schoen past...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hee cool, een belediging. Dat is de kroon op je werk qua een discussie voeren.
Oh heb ik weer foto's gemist van je?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Makkelijk!![]()
Moeilijk he inhoudelijk reageren?
Schizo?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, we hebben dagelijks problemen met jou.
Nee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:04 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Oh heb ik weer foto's gemist van je?![]()
ik zeg gewoon in 1 kritisch punt dat het inderdaad niet meer is zoals welleer, waarom word dat gezeik genoemd?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar vroegah was iedereen gelijk en cool en haske diepzinnig en TOEN hadden we kei leuke gesprekken en nu is het stóóóóóóm.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik heb de zeikerds wel nodig. Die moeten afgezeken worden. Zeikerds helpen zeikers. Andere mensen sussen en dansen en snuiven en lezen strips enz.
Moet dat dan? Onzin Voor Je Leven heet het hier toch?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Makkelijk!![]()
Moeilijk he inhoudelijk reageren?
Da's hetzelfde als dat jij kritiek op kritiek 'een lading stront over je heen' noemt?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:05 schreef Jerruh het volgende:
ik zeg gewoon in 1 kritisch punt dat het inderdaad niet meer is zoals welleer, waarom word dat gezeik genoemd?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:05 schreef DennisMoore het volgende:
Maar het topic is nu wel bijna vol..
Heb ik jou genoemd? Ik noem de zeiksnorren in 't algemeen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zeg gewoon in 1 kritisch punt dat het inderdaad niet meer is zoals welleer, waarom word dat gezeik genoemd?
Het was ook niet boos bedoeldquote:
Sjitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het was ook niet boos bedoeld![]()
Hoezo zou er 'iets aan te doen zijn' dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:07 schreef Ang3l het volgende:
Heb ik jou genoemd? Ik noem de zeiksnorren in 't algemeen.
En je mag het best zeggen hoor, maar weet je HOE vaak dat al is gemeld (tig x), en weet je HOE vaak daar al iets aan gedaan is door dezelfde personen? (0 x)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |