Rabo heeft een sterke ploeg, DVL heeft een sterke ploeg, DSC heeft een paar goede renners, ik denk niet dat hun zich zomaar naar de slachtbank zullen laten rijden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:03 schreef Ereinion het volgende:
Voor deze race is eigenlijk maar 1 favoriet: Boonen. Wel wat jammer, vorig jaar had je een stuk of wat renners, zoals Klier, Boonen, Van Petegem en Dekker.
Ik vraag me af hoe Boonen deze race niet zou kunnen winnen? Zijn ploeg is ongelofelijk sterk, die kunnen de race zeker bij elkaar houden. In de sprint is er niemand die hem kan kloppen. Het komt er dus op aan om hem er op een klim af te rijden, of om op het vlakke te demarreren. Maar wie dat moet gaan doen?
Dat heb ik dus ook. Ik zie niet in waar iemand zijn slag kan slaan ten opzichte van Boonen, tenzij Tom echt een gruwelijke off day heeft of materiaalpech / een valpartij hem uitschakeld.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:03 schreef Ereinion het volgende:
Voor deze race is eigenlijk maar 1 favoriet: Boonen. Wel wat jammer, vorig jaar had je een stuk of wat renners, zoals Klier, Boonen, Van Petegem en Dekker.
Ik vraag me af hoe Boonen deze race niet zou kunnen winnen? Zijn ploeg is ongelofelijk sterk, die kunnen de race zeker bij elkaar houden. In de sprint is er niemand die hem kan kloppen. Het komt er dus op aan om hem er op een klim af te rijden, of om op het vlakke te demarreren. Maar wie dat moet gaan doen?
Ik ga ooit een keer kijken. Dit jaar nog maar niet. Lijkt me wel geweldig trouwens, al moet je zeker wel uren vantevoren aanwezig zijn op zo'n helling?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:01 schreef placebeau het volgende:
Nog mensen die eens een kijkje gaan nemen trouwens?
Ik denk dat ik dit jaar maar eens meega naar de oude kwaremont
Denk dat ik dit jaar wederom naar de 'Muur' ga. Vorig jaar goed bevallen, dus waarom dit jaar niet weer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:01 schreef placebeau het volgende:
Nog mensen die eens een kijkje gaan nemen trouwens?
Ik denk dat ik dit jaar maar eens meega naar de oude kwaremont
Met Freire weet je het nooit, ik zie hem ook niet als topfavoriet... Maar mocht ie in vorm zijn, en dat is ie volgens mij wel, dan kan ie wel eens voor een verrassing gaan zorgen. Vergeet niet dat iemand als Boogerd ook al eens 9e werd op slects 19 seconden van Van Peetegem.(en toen ook nog een hoop pech had).quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:05 schreef -skippybal- het volgende:
Ben ik één van de weinigen die Freire nou niet echt een favoriet vindt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |