Nee, jij bent een aanwinst voor de samenleving met je kenkergeroep.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:26 schreef Katana het volgende:
Ik zit hier in de huiskamer ff op de laptop. Mn zusje zit Oprahte kijken. Is Jennifer Aniston ( hoe je het ook moge schrijven) te gast.
In de zaal allemaal van die labiele huisvrouwen en hard lopen te schreeuwen naar Jennie![]()
Hebben die wijven daar in Amerika geen leven ofzo om lekker te gaan zitten hannesen in zo'n studio.
Een beetje quasi hard zitten lachen en over enthousiast doen.
Sommige van die huisvrouwen zijn zo ernstig dat ze tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden op de nationale tv.
Wat een kutprogramma met nog kutter publiek![]()
Ik haat ze, al die kut hoeren in die zaal![]()
En je bent niet baudibau.quote:
Nederlanders die menen half-amerikaans te praten om uit te leggen dat amerikanen paupers zijn, zijn nog veel ergerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:40 schreef jpg97 het volgende:
Amerikanen zijn zowieso paupers en die stomme programma's zijn altijd zoooo overdreven
Maar ik zou mijn zusje echt bitch-slappen als zij Oprah op zou zetten.. Dat is echt een no-go bij ons thuis
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:50 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Nederlanders die menen half-amerikaans te praten om uit te leggen dat amerikanen paupers zijn, zijn nog veel erger![]()
Als je Amerikanen allemaal over een kam wil scheren, doe dat dan tenminste wel consequentquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:09 schreef jpg97 het volgende:
[..]dat is gewoon Engels hoor, dat hebben die Pauper Amerikanen overgenomen uit Groot-Brittanië
quote:
Jennifer lelijk?quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:56 schreef Maikuuul het volgende:
Jennifer Anistonde bekende man vrouw :/
Zoeen lelijk wijf, trouwens soms zijn er wel lache dingen bij Oprah
Dat kan haast niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:31 schreef Katana het volgende:
[..]
Jennifer lelijk?
Hebben we het over dezelfde?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:56 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:29 schreef buzzer het volgende:
Bagger weggehaald, ongeneeslijke ziekte uit de TT gehaald....
Het zijn inderdaad een stelletje vervelende teringhoeren!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:26 schreef Katana het volgende:
Ik zit hier in de huiskamer ff op de laptop. Mn zusje zit Oprahte kijken. Is Jennifer Aniston ( hoe je het ook moge schrijven) te gast.
In de zaal allemaal van die labiele huisvrouwen en hard lopen te schreeuwen naar Jennie![]()
Hebben die wijven daar in Amerika geen leven ofzo om lekker te gaan zitten hannesen in zo'n studio.
Een beetje quasi hard zitten lachen en over enthousiast doen.
Sommige van die huisvrouwen zijn zo ernstig dat ze tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden op de nationale tv.
Wat een kutprogramma met nog kutter publiek![]()
Ik haat ze, al die kut hoeren in die zaal![]()
Tss homoquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:56 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:29 schreef buzzer het volgende:
Bagger weggehaald, ongeneeslijke ziekte uit de TT gehaald....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |