Stomme bloedhoer is het!
Vandaag mn SLB gesprek gehad. Je ziet haar nooit, behalve op je SLB gesprek, en dan zeikt ze je helemaal af!
Zij: Ik hoorde dat je niet zo veel in de lessen bent..
Ik: (uit mijn mouw schuddend)Dat heeft met priveomstandigheden te maken, ik volg selectief mijn lessen.
Zij: Wat voor priveomstandigheden
Ik:
![]()
Daar zijn het PRIVEomstandingheden voor...
Zij: Ik wil het toch even weten, dan kan ik voor mezelf beoordelen of ik het goed vind.
Ik denken: STERF!
Zij: Hoe vind je de colleges?
Ik: Als er iets aan de klas gevraagd wordt, en ik weet het antwoord, omdat ik deze stof al in 4vwo behandeld heb
![]()
, geef ik netjes het antwoord, word ik totaal genegeerd. Dan hoort iemand anders mijn antwoord, en roept dit door de klas. Diegene krijgt complimentjes omdat hij zo'n fantastisch antwoord gaf. Dit getuigt voor mij van onproffesionaliteit van de docenten op deze school.
Zij: Dat kan een keer gebeuren, misschien hoorde de docent je niet.
Ik: Dat kan 1 keer gebeuren, misschien 2 keer, maar niet ELKE les
Zij: Dat kan niet, volgens mij zit je de boel hier maar gewoon onterecht af te kraken, omdat het je niet interesseert.
Ik denken: Stik er maar in, het zal me ook aan mn anus oxideren...
Waar heb ik dit aan verdiend? elke dag weer! Wat heb ik vroeger gedaan waardoor ik nu zo gestraft word? Vertel het me, zodat ik er iets aan kan doen!
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.