quote:Ze ziet hem als concurrent of iemand die haar spelletje door zou kunnen hebben.
Op dinsdag 04 december 2001 19:48 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Van de streams:
[..]Getver...
Zo te zien is ze al uren bezig met een anti-GJ campagne, zowel tegen de mede-bewoners als om middels de camera de bellers te beïnvloeden.En de reden???
quote:Je bedoelt Marky!!
Op dinsdag 04 december 2001 20:46 schreef Lionsguy het volgende:
Mensen die veel en vaak over sex praten hebben meestal niet zo veel in werkelijkheid.
quote:Over irritant gesproken... Maak 'ns een rondje door het huis en peil de meningen. Op Sandy na misschien(hoewel die, als ze moed heeft, ook gewoon Kelly nomineert donderdag) worden ze allemaal helemaal gek van Tante Hysterica.
Op dinsdag 04 december 2001 19:56 schreef Rica het volgende:
Kelly vind Gert gewoon irritant! En dat vind ze niet alleen in het huis, alleen heeft zij de pech dat Gert haar voortdurend heeft proberen te claimen. Krijgt zij de kriebels van en dat zou ik ook krijgen. Gert is gewoon een kwal.
quote:Nou, ik vind niet dat ze moet opzouten.
Op dinsdag 04 december 2001 21:11 schreef Dabril het volgende:[..]
Over irritant gesproken... Maak 'ns een rondje door het huis en peil de meningen. Op Sandy na misschien(hoewel die, als ze moed heeft, ook gewoon Kelly nomineert donderdag) worden ze allemaal helemaal gek van Tante Hysterica.
Maar goed, hoe harder ze vis verkoopt, des te eerder rot ze op. Het Nederlandse publiek is haar imbeciele en vooral labiele gedrag inmiddels meer dan zat. Opzouten! Oh Yessss!
quote:Schatje ik ben het altijd met je eens maar nu niet hoor, ik vind ook dat ze mag opzouten, ik moet er niet aan denken, dat ze er nog is met kerst en in Arm zit. Arme GJ dat kunnen ze die jongen echt niet aan doen bij BB.
Op dinsdag 04 december 2001 21:22 schreef schatje het volgende:[..]
Nou, ik vind niet dat ze moet opzouten.
quote:LTS?? Dat haalt ze nooit.
Op dinsdag 04 december 2001 21:35 schreef Koos Voos het volgende:
Ik denk ook niet dat transsexueel nederland op een 'role model' als Kelly zit te wachten..
Ze kan beter na BB terug naar de LTS ...
quote:Helemaal mee eens. Die kelly redt het echt niet in het leven> Levenslang een psych of anders ben ik bang dat ze brood nagaat. Op even theatrale wijze
Op dinsdag 04 december 2001 20:47 schreef Bloemke het volgende:
Ik wordt er zo moe van, van dat geruzie tussen GJ en Kelly. Het gaat helemaal nergens over en Kelly lult als een kip zonder kop zonder enige kennis van de gebeurtenissen. BB moet Kelly eens flink aanpakken. Mond snoeren
quote:Ja, dan springt ze van die levensgrote dildo op de dam.....
Op dinsdag 04 december 2001 23:25 schreef weyden het volgende:[..]
Helemaal mee eens. Die kelly redt het echt niet in het leven> Levenslang een psych of anders ben ik bang dat ze brood nagaat. Op even theatrale wijze
quote:En dan zingt ze met krasse stem:
Op dinsdag 04 december 2001 23:28 schreef Beavis het volgende:[..]
Ja, dan springt ze van die levensgrote dildo op de dam.....
Alle DildOOOOs op de Dam, Yesssss, sjalalie sjalala. Ja die Neuken me warm,
als ze bezopen is en bij Coos in z'n nest wil springen, en roept Coooooos! ik heb zin!!!
Als Gert Jan EEN KEER in een dronken bui eens op een bed wil springen dan voelt mevrouw zich aangerand! of half verkracht.
En gaat ze hem hem vergelijken met vieze mannetjes in nachtclubs die aan haar komen vragen om zich te prostitueren. Wat doe je dan op je 16e in een nachtclub, Ferry?
Keihard Gert-Jan nomineren, samen met Sandy (ongetwijfeld op afspraak) en vervolgens moord en brand schreeuwen als je zelf genomineerd word?!!!
Wie is er nou gestoord?!
Om nog maar te zwijgen van dat super-irritante geschreeuw van OHHH YEESSSS als er iemand uit het andere team exit gaat...:r Dan die bestellingen, dat mens vreet 10 kilo haring op een dag, en weet ik wat niet meer...Laat 'r een paar dagen op straat leven...leer eens overleven.
En wie loopt daar op 31 december met een miljoen naar buiten: Sandy!
Ed vliegt eruit donderdag.
Nou, dat is niet zo'n avontuur, om dat te bedenken. GJ is overduidelijk veel populairder.
Daarna gaan Sandy en Kelly weer een nominatie aan Gert besteden en Gert en Leo nomineren Kelly weer.
Op dat moment moet het team van Andries weer kiezen.
Maar het zou flink dom van ze zijn om weer Gert te kiezen dan!
Gert is zo populair dat Andries dan zelf zijn hele team leegrooft.
Maar op het moment dat hij Kelly besluit te nomineren is er weldegelijk een kans dat ze eruit knalt.
Dus als Andries zijn team wil behouden zal hij Kelly moeten kiezen.
Is dat een beetje een redelijke redenatie?
quote:Ja, maar komt Andries daar zelf ook op? Het is niet zo moeilijk om te bedenken dat Gert populairder is dan die ruftende Ed. Maar hebben ze enig idee hoe ver die populariteit strekt en dat die groter is dan die van Kelly. Volgens mij vindt Andries GJ een saaie lul en denkt hij dat het publiek er ook zo over denkt.
Op woensdag 05 december 2001 15:14 schreef Gellarboy het volgende:
Dit is een aardige situatie.
Stel je voor:
quote:Ja, dat ze jou niet gevraagd hebben voor BB3 zeg. Je zou nog voor leuke intriges kunnen zorgen.
Stel je voor:Ed vliegt eruit donderdag.
Nou, dat is niet zo'n avontuur, om dat te bedenken. GJ is overduidelijk veel populairder.
Daarna gaan Sandy en Kelly weer een nominatie aan Gert besteden en Gert en Leo nomineren Kelly weer.Op dat moment moet het team van Andries weer kiezen.
Maar op het moment dat hij Kelly besluit te nomineren is er weldegelijk een kans dat ze eruit knalt.Dus als Andries zijn team wil behouden zal hij Kelly moeten kiezen.
quote:Andries kan zich beter druk maken hoe het publiek over hem denkt.
Op woensdag 05 december 2001 15:23 schreef Lottje het volgende:[..]
Ja, maar komt Andries daar zelf ook op? Het is niet zo moeilijk om te bedenken dat Gert populairder is dan die ruftende Ed. Maar hebben ze enig idee hoe ver die populariteit strekt en dat die groter is dan die van Kelly. Volgens mij vindt Andries GJ een saaie lul en denkt hij dat het publiek er ook zo over denkt.
quote:Ja, inderdaad!
Op woensdag 05 december 2001 15:23 schreef dutchie het volgende:
Ja, dat ze jou niet gevraagd hebben voor BB3 zeg. Je zou nog voor leuke intriges kunnen zorgen.
quote:lollll
Op woensdag 05 december 2001 14:49 schreef JooB het volgende:
Om Dan die bestellingen, dat mens vreet 10 kilo haring op een dag, en weet ik wat niet meer...
quote:Andries bevindt zich nog maar een week met zijn team, dan worden ze samengevoegd. Ik denk dat Andries zal afwegen op diversen situaties wat voor hem zwaarder tilt.
Stel je voor:Ed vliegt eruit donderdag.
Daarna gaan Sandy en Kelly weer een nominatie aan Gert besteden en Gert en Leo nomineren Kelly weer.Op dat moment moet het team van Andries weer kiezen.
Maar op het moment dat hij Kelly besluit te nomineren is er weldegelijk een kans dat ze eruit knalt.Dus als Andries zijn team wil behouden zal hij Kelly moeten kiezen.
Hij zou Kelly kunnen kiezen omdat:
1. Hij niet met haar samengevoegd wilt worden bij de samensmelting van beide teams.
2. Kelly minder goed is in battles dan Gert-Jan waardoor ze minder kans maakt om 250.000 gulden in de prijzenpot te stoppen bij de 4 eindbattles.
3. Hij Gert-Jan de vorige keer heeft gekozen.
4. Hij denkt dat de laatste week Kelly de nek om heeft gedaan en zijn eigen populariteit hoger acht dan haar wanneer hijzelf tegelijk op het schavot staat.
Hij zou Gert-Jan kunnen kiezen omdat:
1. Hij democratisch beslist met zijn team die waarschijnlijk Kelly boven Gert-Jan wilt behouden in het huis.
2. Hij hem nog steeds de sterkste acht in de battles, en hij dit nog steeds belangrijk vind ondanks dat ze nog maar 1 week in deze team samenstelling zitten.
3. Hij Gert-Jan uberhaupt niet mag en hem het liefst persoonlijk z.s.m. ziet verdwijnen.
4. Hij Gert-Jan nog steeds als de minst populaire bewoner ziet en daardoor zijn eigen team niet in gevaar brengt.
GJ en Kelly maken een date voor na BB.
quote:Joh ? Meen je dat?
Op woensdag 05 december 2001 16:25 schreef Rica het volgende:
Ze hebben al afgesproken samen (en met nog wat) op vacantie te gaan toch?
GJ en Kelly gaan dan toch wel op een kamer ......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |