Zie laatste zinnetje, doe dat maarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:50 schreef Myers het volgende:
GORE KLOTE WINKEL IS HET - BESTEL HIER NOOIT WAT
In december geheugen besteld, krijg ik kapot geheugen, dus ik stuur dat terug, maar sindsdien negeren ze me dus gewoon he. Heb al fucking 50 keer gebeld.
Bel ik net weer, zit die KUT MEDEWERKER me gewoon half uit te kafferen, dat ik maar geduld mot hebben, dus ik zeg dat ik al 3 maanden wacht... zegt ie doodleuk 'ja eh ken ik niks aan doen', echt op zo'n toontje van 'het boeit me niet dat jij al 3 maanden wacht', ik zeg dat als ik het deze week niet krijg dat ik dan naar de politie stap, zegt ie gewoon van 'hehe doe maar, prettige dag nog'.
GORE EBOLALIJER.
Dit geheugen krijg ik dus niet meer, ben gewoon beroofd van mijn 100 euro. Het is een webwinkel dus ze hebben geen echte winkel ergens, alleen een afhaalplaats in Soest, waar ook hun kantoor zit, maar die afhaalplaats is ook een magazijn denk ik, dus dat geheugen zal daar wel zijn.
Als ik daar gewoon heenga en dat geheugen zelf ga ophalen, waarschijnlijk met geweld, is dat dan een ernstig delict? Ik wil wel eerst aangifte ga doen bij de politie maar ik verwacht niet dat het dan opgelost word, maar ik weet 1 ding zeker, ik ga mij niet laten beroven van 100 euro, als ik geweld moet gebruiken tegen die kloteschoften dan doe ik dat.
ps. als iemand zich stoort aan het woordje kanker dan mag een modje dat van mij veranderen in het woordje klote
als je het met geweld daar weg gaat halen, dan lijke de gevolgen me voor jou beduidend duurder dan de 100 euro die je nu kwijt bent...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:50 schreef Myers het volgende:
In december geheugen besteld, krijg ik kapot geheugen, dus ik stuur dat terug, maar sindsdien negeren ze me dus gewoon he. Heb al fucking 50 keer gebeld.
Bel ik net weer, zit die KUT MEDEWERKER me gewoon half uit te kafferen, dat ik maar geduld mot hebben, dus ik zeg dat ik al 3 maanden wacht... zegt ie doodleuk 'ja eh ken ik niks aan doen', echt op zo'n toontje van 'het boeit me niet dat jij al 3 maanden wacht', ik zeg dat als ik het deze week niet krijg dat ik dan naar de politie stap, zegt ie gewoon van 'hehe doe maar, prettige dag nog'.
GORE EBOLALIJER.
Dit geheugen krijg ik dus niet meer, ben gewoon beroofd van mijn 100 euro. Het is een webwinkel dus ze hebben geen echte winkel ergens, alleen een afhaalplaats in Soest, waar ook hun kantoor zit, maar die afhaalplaats is ook een magazijn denk ik, dus dat geheugen zal daar wel zijn.
Als ik daar gewoon heenga en dat geheugen zelf ga ophalen, waarschijnlijk met geweld, is dat dan een ernstig delict? Ik wil wel eerst aangifte ga doen bij de politie maar ik verwacht niet dat het dan opgelost word, maar ik weet 1 ding zeker, ik ga mij niet laten beroven van 100 euro, als ik geweld moet gebruiken tegen die kloteschoften dan doe ik dat.
ps. als iemand zich stoort aan het woordje kanker dan mag een modje dat van mij veranderen in het woordje klote
Zeg sukkeltje, waarom gebruik je het woord kanker dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:50 schreef Myers het volgende:
...
wat een stumpert. ts ik gun t jequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zeg sukkeltje, waarom gebruik je het woord kanker dan?
It's Clubbering Time!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:11 schreef RedFever007 het volgende:
Dit is een klus voor de Fok! Knokploeg lijkt me zo![]()
Als jij 100 Euro kwijt wilt, weet ik nog wel iemand voor je hoor!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:12 schreef -Wonderchild- het volgende:
gast 100 euro, waar hebben we het over!?
100 euro, staat er toch? opscheppertjequote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:12 schreef -Wonderchild- het volgende:
gast 100 euro, waar hebben we het over!?
meldquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:14 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Als jij 100 Euro kwijt wilt, weet ik nog wel iemand voor je hoor!
Je bent gewoon een prutser, als je het goed aanpak naai je ze 2x zo hard terug.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:50 schreef Myers het volgende:
GORE EBOLALIJER.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja je zal maar ebola hebben en dan dit topic per ongeluk lezen
Het adres is dus ook z'n woonhuis. De fik er in met die klootzak!quote:Verzending
Heb geen ervaring met verzenden , ben zelf wezen ophalen in soest ..
geen winkelpand , maar woonhuisadres met een magazijn.
zei ik ook ja en daarvoor hoef je niet naar de rechtswinkelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:04 schreef Seneca het volgende:
Je staat gewoon in je recht, dus hier is wat je doet.
Ga naar een rechtswinkel, eerste half uur consult is vaak gratis. Zij kunnen je precies vertellen wat je moet doen.
Schrijf een aangetekende brief met daarin een uiterste termijn om de zaak op te lossen, uiteraard zonder te schelden of te dreigen. Blijf professioneel. Deel ze mede dat indien de zaak niet wordt opgelost je een advocaat in de hand zult nemen.
Overigens, als ze de zaak verliezen (en dat zullen ze) draaien zij op voor alle proceskosten.
Nah, ebola overroelt dat. Is echt een van de smerigste virussen die ik ooit ben tegengekomen. Wat AIDS met je doet in 3 jaar, nou daar doet Ebola 3 weken over.quote:
Ik had het niet over AIDS maar over Ebolaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:57 schreef RPD het volgende:
influenza(griep) is veel sterker hoor, als je bijvoorbeeld kijkt naar spaanse griep en hoeveel er daar aan zijn omgekomen valt aids in het niet
U heeft ervaringen hiermee?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:22 schreef Seneca het volgende:
[..]
Maar als we het puur zouden hebben over het toewensen aan een bepaald persoon, nou, dan kun je beter Influenza hebben dan Ebola, geloof me. De laatste verteert je in 3 weken langzaam van binnenuit. Het begint met hoofdpijn en zwellingen. Daarna krijg je interne bloedingen. Je gaat hallucineren, je interne organen sterven af (terwijl je nog leeft) waardoor er allerlei giftige stoffen in je bloed terecht komen, wat alleen nog maar tot meer pijn leidt. Zelfs na je dood gaat dit virus rustig door met het afbreken van zijn slachtoffer, zodat er uiteindelijk niks van je overblijft dan een papperige massa en wat botten. Nee, doe mij dan maar Influenza
Heb me er ooit in verdiept toen ik nog biochemie studeerde ja. Maar heb er gelukkig nooit zelf mee gewerkt. Dat kan ook niet, Ebola is een klasse 4 virus. Practicum lokalen op een middelbare school zijn klasse 0. Als student mag je in het lab alleen werken met klasse 1 virussen, als je je veiligheidspracticum hebt gehaald. Verkoudheid is klasse 2, influenza klasse 3. En naar wat ik me heb laten vertellen is er uberhaupt maar een laboratorium in Nederland waar met klasse 4 virussen gewerkt mag worden. Die mensen werken met drukpakken. Een sneetje en je bent er geweest. Ebola is nl ook nog eens 100en malen besmettelijker dan HIV.quote:
Maar niet voor de kosten van je advocaat dus gaat het je sowieso honderden euro's kosten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:04 schreef Seneca het volgende:
Je staat gewoon in je recht, dus hier is wat je doet.
Ga naar een rechtswinkel, eerste half uur consult is vaak gratis. Zij kunnen je precies vertellen wat je moet doen.
Schrijf een aangetekende brief met daarin een uiterste termijn om de zaak op te lossen, uiteraard zonder te schelden of te dreigen. Blijf professioneel. Deel ze mede dat indien de zaak niet wordt opgelost je een advocaat in de hand zult nemen.
Overigens, als ze de zaak verliezen (en dat zullen ze) draaien zij op voor alle proceskosten.
Valt dat niet gewoon onder de proceskosten?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:39 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Maar niet voor de kosten van je advocaat dus gaat het je sowieso honderden euro's kosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |