quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:20 schreef YellowLedbetter het volgende:
Als je een roze trui draagt ben je een fucking faggot
Sommige mannen zijn te onzeker roze te dragen, of het staat ze niet. En dan gaan ze mannen die het wél staat en die het wél durven, uitschelden voor faggot.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:20 schreef YellowLedbetter het volgende:
Als je een roze trui draagt ben je een fucking faggot
Dank je, ik weet dat ik stoer ben. Ben blij dat anderen het nu ook zien, maar ik blijf bij mijn standpunt. Als man zijnde draag je geen rozequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:23 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn te onzeker roze te dragen, of het staat ze niet. En dan gaan ze mannen die het wél staat en die het wél durven, uitschelden voor faggot.
Stoer man, echt, respect.
De enige reden dat die mannen/jongens roze dragen is omdat t in is. Dan ben je in mijn ogen best wel domquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:23 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn te onzeker roze te dragen, of het staat ze niet. En dan gaan ze mannen die het wél staat en die het wél durven, uitschelden voor faggot.
Als man zijnde draag je geen roze?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Dank je, ik weet dat ik stoer ben. Ben blij dat anderen het nu ook zien, maar ik blijf bij mijn standpunt. Als man zijnde draag je geen roze
Ik heb roze truien/shirts..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:23 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:32 schreef beyond_cool het volgende:
Roze is voor marketingsukkels c.q. ballenOp mijn vorige werk was het elke vrijdag prijs: 1 zoniet alle marketingballen in het roze. Dat ze door iedereen uitgelachten werden kon hun blijkbaar niet schelen - daar waren het ballen voor. Hersenen worden operatief verwijderd voor die aan hun baan mogen beginnen.
Fashion Policequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:28 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Als man zijnde draag je geen roze?.
Who crowned you fashion police?
Wat goed van je dat je ervoor uitkomtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:36 schreef Nega het volgende:
Roze is nice. Ik heb 2 roze shirtjes, een roze sweater, en een trui met roze strepen.
Uitschot ben je wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:38 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Fashion PoliceMensen die zich zelf zo noemen zijn echt het uitschot van de maatschappij
Goed antwoordquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:43 schreef MociN het volgende:
Hele mooie kleur is roze, maar dus absoluut geen kleur voor mij om te dragen met wat voor soort kleding dan ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |