Nog zoiets, de heersende gedachte dat je vroeger voor 1 cent een auto kon kopen. Nee telegraaf-lezers, vroeger zette je emmers met stront voor de deur.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:52 schreef XiChico het volgende:
Ik wil de gulden terug!
Nog een goed voorbeeld. Vroeger waren er MEER cynische mensen. Gelukkig valt het tegenwoordig mee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:53 schreef cerror het volgende:
-edit-
Vroeger was men beleefdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:52 schreef Zyggie het volgende:
Ik heb zo'n vreselijke hekel aan debielen die iedere negatieve gebeurtenis gebruiken om hun idiote sbs-gefundeerde mening dat vroeger alles beter te onderbouwen. Ieder fucking negatief iets dat voorkomt kwam vroeger natuurlijk minder voor.. Stelletje rampjosti's die niet nadenken.
Vroeger zeikte men niet zo.![]()
Vroeger kwamen er nooit zulke posts, waarin mensen lopen te zeiken over zeikende mensen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:52 schreef Zyggie het volgende:
Ik heb zo'n vreselijke hekel aan debielen die iedere negatieve gebeurtenis gebruiken om hun idiote sbs-gefundeerde mening dat vroeger alles beter te onderbouwen. Ieder fucking negatief iets dat voorkomt kwam vroeger natuurlijk minder voor.. Stelletje rampjosti's die niet nadenken.
Vroeger zeikte men niet zo.![]()
Ik klaag over het gebrek aan inzicht waardoor mensen denken dat de hele maatschappij en de dingen die hier uitvloeien langzaam in de hellevuren belanden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:02 schreef Integrity het volgende:
[..]
Vroeger kwamen er nooit zulke posts, waarin mensen lopen te zeiken over zeikende mensen.
Die uitspraakt zegt meer over jou dan over 'die mensen', want die mensen bestaan niet. Je spreekt over individuen en je kunt niet in iemand's hoofd kijken. Feit dat dit jouw mensvisie is, zegt meer over JOUW mensvisie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:03 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik klaag over het gebrek aan inzicht waardoor mensen denken dat de hele maatschappij en de dingen die hier uitvloeien langzaam in de hellevuren belanden.
Ik gooi de mensen die dezelfde kronkel hebben in een groepje zonder een aanwijzend voornaamwoord en jij moet erover zeuren om het zeuren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:12 schreef Integrity het volgende:
[..]
Die uitspraakt zegt meer over jou dan over 'die mensen', want die mensen bestaan niet. Je spreekt over individuen en je kunt niet in iemand's hoofd kijken. Feit dat dit jouw mensvisie is, zegt meer over JOUW mensvisie.
Net zoals jij?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:15 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik gooi de mensen die dezelfde kronkel hebben in een groepje zonder een aanwijzend voornaamwoord en jij moet erover zeuren om het zeuren.![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:20 schreef Zyggie het volgende:
Kan iemand die topicdoder uit mijn topic halen.![]()
Ja klopt, vroegahh was dat inderdaad veel beterquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:12 schreef phoebe4000 het volgende:
vroeger waren de tekenfilms in ieder geval wel beter
dr snuggles, teddy ruxpin![]()
Klopt! Nu heb je alleen maar van die achterlijke geweldadige Japanse producties. Okee Alfred J Kwak was ook Japans maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:12 schreef phoebe4000 het volgende:
vroeger waren de tekenfilms in ieder geval wel beter
dr snuggles, teddy ruxpin![]()
En weer was iemand me voorquote:
Doel je nou op jouw 'nietzeggende' leven of op het algemene levensstandaard?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:59 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik zal niet beweren dat vroeger alles beter was, maar het was iig niet zo kut als nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |