Hij is wel gebruikt en zitten paar gebruikerskrasjes opquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:15 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Is de accu gebruikt? In wat voor staat is hij?
Heb hem zelf ong 10 maand gebruikt en met volle accu kun je zo een paar dagen verderquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:53 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Ik doel dan meer op hoe lang hij meegaat
Zou ik even moeten kijken... deze zat er nogmaal wel bij maar geen idee of ik hem nog heb...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:48 schreef DeFlip het volgende:
Heb je misschien ook dat polsbandje?
Is goed mail mij je adres etc maarquote:Op woensdag 22 maart 2006 07:10 schreef DoDie het volgende:
De accu wil ik wel!15euro inc? (Verzenden kan gewoon in een envelop?)
Kun je mij even emailen, jou email staat niet in je profiel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:25 schreef Swennus het volgende:
[..]
Zou ik even moeten kijken... deze zat er nogmaal wel bij maar geen idee of ik hem nog heb...
[..]
Is goed mail mij je adres etc maar
Waarom zet je er dan geen bod neer?quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:52 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Je gaat al akkoord met het bod, jammer ik had ook wel interesse gehad en had zeker meer geboden !!
Omdat jij akkoord gegaan bent met zijn bod... lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:33 schreef Swennus het volgende:
[..]
Waarom zet je er dan geen bod neer?![]()
???...quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:04 schreef Longlegg het volgende:
ik heb wel intresse in je headset, wat wil je daar voor hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |