Des te beter voor de UB40 (quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
het wordt zaterdag rustig bij de GWK/Postkantoor
Yep. Tof!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:12 schreef nein het volgende:
[..]
Je hebt mail gehad van waste? met order nummer? dan heb je ze wel hoor.
Hmmmm ben/was eigenlijk ook een beetje UB40 fan....quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Des te beter voor de UB40 () en Bocelli fans!
Beetje wel jahquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:15 schreef nein het volgende:
Ach, ik vind het lief
Maar de vraag was 10 keer hoger dan ze dachten! (hoe naief)
Oohhh, zo hard bedoel ik 't niet hoor! Veel plezier alvast dan!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmmm ben/was eigenlijk ook een beetje UB40 fan....![]()
![]()
![]()
En ik lees net dat ze zelfs in Enschedekomen en ik denk dat ik daar toch wel van de partij ben/wil zijn.....
Ik heb een zeer brede muzieksmaak.... al vind ik zelf Rammstein niet echt super ik heb ze op Werchter gezien En daarbij concerten/festivals bezoeken, is gewoon leukquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oohhh, zo hard bedoel ik 't niet hoor! Veel plezier alvast dan!
Ik vind alleen 't verschil tussen UB40 / Radiohead zo groot
Maar ach, ik ga ook naar Rammstein concerten, dus ik heb geen recht van spreken![]()
Hee Peaceman gaat ook de 8e naar Belle & Sebastian..... dus wij gaan ook de 10e maar dat komt zoiezo beter uit voor ons...quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:40 schreef Q. het volgende:
Ik ga de 10e, omdat ik de 8e al naar Belle & Sebastian ga, 2 dagen achter elkaar is beetje te veel van het goede weet ik uit ervaring.
Hm bij mij doet ie het ook niet... Maar ik heb de bevestiging, dus ze zorgen maar voor mijn kaarten!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:19 schreef Q. het volgende:
Hey, ik heb nu wel een order number, maar ik kan hem niet tracen, zegt dat mn login niet bestaat terwijl ik die toch echt wel heb aangemaakt. Gaat dat problemen geven?
Waar moet je kijken dan!?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:31 schreef Q. het volgende:
Okay. Lukt toch wel. Zat op de verkeerde plek te zoeken.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
*weer ademhaalt*
Ja ben wel blij, blauw staat me niet zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |