abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42884553
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:53 schreef Xeanor het volgende:
Ik heb hem.... maar:

Iedere keer dat ik opstart, krijg ik een bericht dat ik moet patchen.

Inmiddels heb ik die patch al meerdere keren gedaan, dat bericht gaat niet weg, en ik zie geen enkele server in de serverlijst.

Iemand enig idee wat er mis is?
bf2142 uninstallen (ook de map verwijderen in program files).
bf2142 installen maar niet starten.
Patchen.
bf2142 starten.

Start je bf2142 zonder te patchen dan blijf je in die loop hangen ook al patch je daarna.
pi_42884885
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:52 schreef andre347 het volgende:

[..]

Ik wil ook wel meedoen, speel het spel al vanaf het begin...
dan moet je Nehox pm-en
pi_42897578
hijs vet, ben nu master corporal gold!
pi_42907500
Ik gaat morgen beginnen
"Do or do not, there is no try!"
Kick my ass!
Xblog360
[url=http:/gesignaleerd.blogspot.com]Blog[/url]
pi_42911201
Ik krijg een beetje de spetterschijt van die crash-to-desktop bug...
*piep*
pi_42911212
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 10:22 schreef MazeMouse het volgende:
Ik krijg een beetje de spetterschijt van die crash-to-desktop bug...
Punkbuster geupdate?
pi_42911381
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 10:22 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Punkbuster geupdate?
Gedaan.
Alle updates die ik maar kon vinden. Inclusief mijn display drivers die een versietje achter liepen. Ik drop gewoon ineens willekeurig zonder enige vorm van foutmelding terug naar de desktop
*piep*
pi_42911382
Vraagje over singleplayer, word er uberhaupt iets bewaard van wat je gedaan hebt? (rank etc). Als ik nu een singleplay potje gedaan heb ziek ik wel punten maar als ik daarna een ander potje gedaan heb ben ik weer bij af. Of word het enkel opgeslagen als je de AI op 50%+ zet?

En die recon, als ik ga liggen met m'n sniperrifle blijft de crosshair niet mooi stil maar beweegt een beetje, is dat op te lossen of niet?
pi_42911397
Volgens mij krijg je geen rank van singleplayer. Het spel is immers bedoeld voor online-play, en het idee achter ranks is hoe goed je bent in vergelijking tot andere mensen, en niet tot andere bots.
pi_42911482
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 10:31 schreef MazeMouse het volgende:

[..]

Gedaan.
Alle updates die ik maar kon vinden. Inclusief mijn display drivers die een versietje achter liepen. Ik drop gewoon ineens willekeurig zonder enige vorm van foutmelding terug naar de desktop
Ik heb het wel na een disconnect, wanneer ik dan weer wil joinen is er een ctd...
pi_42914089
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 10:37 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Ik heb het wel na een disconnect, wanneer ik dan weer wil joinen is er een ctd...
Disconnects ken ik nog wel.
En random punkbuster kicks (omdat het prutsoftware is) ook wel.
Maar gewoon boem zonder foutmelding of waarschuwing heftig op je knoppen rammen om je desktop aangort te knallen is me sinds Deus Ex2 niet meer gebeurd...
*piep*
pi_42918235
Als ik een solo gedaan heb krijg ik wel punten, maar dan zijn ineens me punten weg, kutzooi!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_42918783
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 12:36 schreef Badabingea het volgende:
Als ik een solo gedaan heb krijg ik wel punten, maar dan zijn ineens me punten weg, kutzooi!
Ik denk dat het nog met een patch wordt opgelost... maar je speelt hem niet online?
pi_42929192
rofl!!!!
tuurlijk krijg je de punten niet als je singleplayer speelt lol
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:15:02 #91
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_42938648
Kheb hem gister gekocht, 5 minuten kunnen spelen. Hierna in elke server die ik join ellende,

Dit krijg ik elke keer net ong 5 seconden
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
pi_42938771
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:25 schreef mash_ het volgende:
wat is bof??? www.gamesnel.nl is/word de sponsor als het allemala nog door gaat dan
Dan worden ze sponsor van een server die niet bij hun draait? Wat is dan het nut van sponsoring

Anyway, zou wel gaaf zijn als het lukt

Mocht het niet lukken dan bij deze de uitleg zoals het nu werkt bij BF2. Servers worden per drie maanden gehuurd voor in totaal om en nabij de 250,-. Dat betekent dat als 16 mensen 15,- neerleggen, de server voor 3 maanden gehuurd kan worden. Dan is de volgende stap natuurlijk om, mits animo, een BF2142 gedeelte van Band of FOK!kers op te richten met daarin wellicht ook clanwars via bv. clanbase of puur voor de lol. Voor dat gedeelte is dan uiteraard een clanleader nodig en we zullen er zelf voor zorgen dat er genoeg hulp is bij dit soort dingen. Facturatie e.d. hoef je verder niets aan te doen mits je het geheel bij Band of FOK!kers onder zou willen brengen, daar zorgen wij wel voor. Alleen de mensen vinden dat is even lastig. Ik zou zeggen begin een animo check en als je bij 16 bent dan weet je dat het kan

Tot zover m'n reclamepraatje

Ik moet nog tot zaterdag wachten tot ik mijn exemplaar krijg
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:20:22 #93
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_42938866
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:18 schreef FJD het volgende:

[..]

Dan worden ze sponsor van een server die niet bij hun draait? Wat is dan het nut van sponsoring

Anyway, zou wel gaaf zijn als het lukt

Mocht het niet lukken dan bij deze de uitleg zoals het nu werkt bij BF2. Servers worden per drie maanden gehuurd voor in totaal om en nabij de 250,-. Dat betekent dat als 16 mensen 15,- neerleggen, de server voor 3 maanden gehuurd kan worden. Dan is de volgende stap natuurlijk om, mits animo, een BF2142 gedeelte van Band of FOK!kers op te richten met daarin wellicht ook clanwars via bv. clanbase of puur voor de lol. Voor dat gedeelte is dan uiteraard een clanleader nodig en we zullen er zelf voor zorgen dat er genoeg hulp is bij dit soort dingen. Facturatie e.d. hoef je verder niets aan te doen mits je het geheel bij Band of FOK!kers onder zou willen brengen, daar zorgen wij wel voor. Alleen de mensen vinden dat is even lastig. Ik zou zeggen begin een animo check en als je bij 16 bent dan weet je dat het kan

Tot zover m'n reclamepraatje

Ik moet nog tot zaterdag wachten tot ik mijn exemplaar krijg
Wat is de IP van jullie CS:S server?
Stop
Blitse motor man!
pi_42938992
Ons subforum: Band of FOK!kers

De CSS server is private voor zover ik weet, dit ivm wars die veel gespeeld worden door dit gedeelte van de clan. Het precieze ervan weet ik verder ook niet, daarvoor moet je idd bij NeHoX zijn Anyway, de gegevens zijn:
IP: 84.244.170.8 : 27030

Maar dan zal er nog wel een password op moeten
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_42991326
Mijn nieuwe battlefield site is bijna af
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 00:06:51 #96
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_42999778
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:23 schreef mash_ het volgende:
Mijn nieuwe battlefield site is bijna af
staat er ook een uitleg over mijn probs
Stop
Blitse motor man!
pi_43003780
Leuke badge, krikt je career score lekker op!

Hij was ook wel kut, 3 van de 4 consoles zelf vernietigen...
pi_43004749
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 04:04 schreef RudyCarell het volgende:
Leuke badge, krikt je career score lekker op!

[afbeelding]

Hij was ook wel kut, 3 van de 4 consoles zelf vernietigen...
allemaal leuk en aardig maar hoe worden die punten nou berekend.
Ik zie allemaal leuke getallen staan maar kan er verder niet uithalen hoeveel je nou echt krijgt.
pi_43004969
Je krijgt de hoeveelheid die bij 'Summary career points' staat.
pi_43006235
Hey allemaal,

Is er toevallig al een leuke groep mensen die dit spel speelt?
BF2142 is gruwelijk veel gebasseerd op teamplay, en ik merk nog maar weinig van teamplay op de meeste servers.
Misschien dat er mensen zijn die een groep willen maken? Ik speel onder Jolly_Reaper. Jouw hartslag is mijn zorg.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')