tamelijk...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:24 schreef StefanFM het volgende:
Stop ik net die nieuwe vette XBOX game 'Black' in mijn xbox pak ik mijn controller uit mijn tas heb ik dat tussenstukje bij mijn ouders laten liggen in Haarlem (zit nu op kamers in Utrecht). NU KAN IK NIET SPELEN
beetje nerderig niet?
Jaha... En tussenstukje...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:31 schreef Rekkie het volgende:
Tussenstukje?
Dus er niet tussen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:37 schreef StefanFM het volgende:
Ja aan die controller zit een tussenstukje
pak je controller er maar eens bij. het einde van je controller, dus waar je hem in de xbox steekt, loop een stukje kabel naar een "bolletje" ziet er uit als een kleine cocaine bolletje. dat bolletje kan los halen waardoor je een tussenstukje krijgt. dat is hij kwijt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus er niet tussen?
Ik heb ook een Xbox en heb geen idee waar je het over hebt eigenlijk
op de xbox360. voor je normale xbox heb je ze ook, maar die zijn baggerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:40 schreef Steve-O het volgende:
Zijn toch draadloos die dingen ?
Geen bolletje gevonden... sorry...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
pak je controller er maar eens bij. het einde van je controller, dus waar je hem in de xbox steekt, loop een stukje kabel naar een "bolletje" ziet er uit als een kleine cocaine bolletje. dat bolletje kan los halen waardoor je een tussenstukje krijgt. dat is hij kwijt.
beetje bagger uitgelegd, maar zou niet weten hoe ik het anders moet beschrijven
en ik me best om het uit te leggenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geen bolletje gevonden... sorry...
Heb dan ook geen officiele controller
De snoerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:33 schreef Rekkie het volgende:
Nee, werkelijk: "tussenstukje?"
Die heeft * Rekkie nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:47 schreef JanaX het volgende:
dit bedoelt TS:
[afbeelding]
das het trek ontlasting stekkertje.
Ik heb een waar deze niet los kan, laat ik het zo zeggenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:56 schreef JanaX het volgende:
[..]
kheb 3 verschillende controllers en ze hebben ze allemaal
trek er eens aanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb een waar deze niet los kan, laat ik het zo zeggen
harder trekkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Been there done that.... nog net zo vast als het maar kan!
112 --> brandweerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:43 schreef StefanFM het volgende:
maar niemand in de buurt die me ff uit de brand helpt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |