quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:19 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
je bent er aan gewend, alle producten in het dagelijks leven zijn gemaakt voor rechtshandige mensen. Zonder dat je het weet gebruik je een shampoo fles gemaakt voor rechtshandige mensen, rij je auto met de versnellingspook rechts, maak je foto's met een rechtshandig toestel, zitten de knoppen van je pc boxen rechts en zit je zelf naar het plaatje van je mok te loeren. Maar als je bedenkt dat 1 op de 5 mensen linkshandig is (en het aantal groeit nog steeds omdat de onderdrukking steeds minder word) is het eigenlijk belachelijk dat we ons er bij neerleggen!!
Alle linkshandige fokkers doe hier je beklag, of som nog meer producten op die niet voor ons soort mensen is gemaakt!!!!!
Gelukkig zijn er in de VS ook mensen die zich bezig houden met producten voor de linkshandige medemens:
http://www.anythingleft-handed.co.uk/
http://www.lefthander.com/
Vroeger was er een goede oplossing voor linkshandigen!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:21 schreef __Saviour__ het volgende:
brrr linkshandigen, stelletje freaks![]()
Probeer eens met links een pleister te knippen dan........quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:24 schreef PsyCha het volgende:
Rechtshandige scharen.![]()
Ook al merk ik geen verschil.![]()
er zijn van die flessen met uitsparingen voor vingers zodat je hem kan vasthouden en de voorkant kan lezen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:22 schreef Troel het volgende:
Een shampoofles is gewoon tweehandig te gebruiken hoor?
Er bestaan ook auto's voor linkshandige mensen, die koop je in Engeland
Zo vaak gedaan. Je punt?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:25 schreef BoNi het volgende:
[..]
Probeer eens met links een pleister te knippen dan........
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:26 schreef StefanFM het volgende:
versnellingspook rechts? alsof dat gemaakt is voor rechtshandigen? Daarmee wil je zeggen dat in linkrijdende landen de versnellingpook links zit voor de linkshandigen?
En jij moet net dat ene merk kopen? Je kan het niet doen met 1 van de andere honderden merken?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:25 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
er zijn van die flessen met uitsparingen voor vingers zodat je hem kan vasthouden en de voorkant kan lezen.
En dat zijn de meest rottige flessen die er zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:25 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
er zijn van die flessen met uitsparingen voor vingers zodat je hem kan vasthouden en de voorkant kan lezen.
Dat het mij níet lukt...quote:
Ja, laat ik dit weekend eens een weekendje pleister-knippenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:34 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Oefenen. En anders kom ik het wel voor je doen.![]()
Je piemel is rechtshandig?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:42 schreef Fatality het volgende:
verdomme man, mijn piemel is rechtshandig en ik ben links...
zelfs God houdt nergens rekening mee!
hij's handig voor rechtshandigenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je piemel is rechtshandig?
of voor rechtshandigen?
Vind ze een dramaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:24 schreef PsyCha het volgende:
Rechtshandige scharen.![]()
Ook al merk ik geen verschil.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |