Spellingscontrole voor de kinderen die niet goed kunnen schrijven!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:56 schreef Cid het volgende:
Sinds wanneer heeft men computers nodig voor een les Nederlands? Gebruikt men nu al geen boeken meer??
Was het maar waar, maar hier is de spellingscontrole uitgeschakeld!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:58 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Spellingscontrole voor de kinderen die niet goed kunnen schrijven!
Dus jij wil zeggen dat je geen 10 kilo boeken op je rug meer mee naar school sleept iedere dag? En dat alles via een PC'tje gaat? Of huur je nu inplaats van boeken een laptop?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:58 schreef timp0e het volgende:
Boeken? Wat is dat? We leven in 2006 hoor!![]()
Dat klopt ja. Heb je goed gelezenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:03 schreef Sapstengel het volgende:
Zo te zien was het terecht en kan je nog wel wat lessen Nederlands gebruiken.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:59 schreef timp0e het volgende:
[..]
Was het maar waar, maar hier is de spellingscontrole uitgeschakeld!![]()
Idd, en aan de lopende band heb je die toch niet nodig.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:58 schreef timp0e het volgende:
Boeken? Wat is dat? We leven in 2006 hoor!![]()
Wie zegt dat ik later aan de lopende band ga werken. Ik ga gewoon doorstuderen hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:10 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Idd, en aan de lopende band heb je die toch niet nodig.
Goedzo knul!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:14 schreef timp0e het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik later aan de lopende band ga werken. Ik ga gewoon doorstuderen hoor![]()
Goed bezig die boy.quote:
Watte?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:12 schreef JosvG het volgende:
School is ook om te leren, belhamel.
3 Pink Floyd tracks is echt te weinig.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:12 schreef JosvG het volgende:
School is ook om te leren, belhamel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |